1.044 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

hjælp til den hjemløse kat- lige nu ! hjælp til den hjemløse kat- lige nu !

Som nogle ved render der en hjemløs kat her ved mig .. Vi var ikk i tvivl om den var drægtig og da igen savnet den fik den mad..
Vi troede så den havde født, men nu idag, har hun været her hele dagen, hun skriger, og hun har fået masser af mad, man må kæle hende og hun spinner ...
hendes mave er helt hård ....
Jeg er ved at prøve og ligge en kort video ind - er hun ved at skulle føde ??
Har du forstnd på det ?
Ville du kunne se det og bor du ved skive ??

Vi vil ikk ta hende ind hvis hun har killinger et sted, men det første gang hun har været her mere en en ½ time ....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til den hjemløse kat- lige nu !
  • #1   13. jun 2010 Du kan sikkert mærke på hendes mave om hun har veer, og hvis du har mod på det, så kan du føle efter om du kan mærke killinger i maven af hende.

Der sker jo ikke noget ved at du indfanger hende, i et par timer for at se om det udvikler sig.

• #2   13. jun 2010 du kan også mærke om hun har mælk...

• #3   13. jun 2010 Det hjælper jo ikke at mærke om hun har mælk, for det har hun jo uanset om hun er ved at føde eller om hun har født killingerne.

• #5   13. jun 2010 vi har et katte hus uden for, lagde nyt halm og tæppe deri, og smed noget oksekød derind, kødet er væk, men det er missen nu også ... Åh jeg håber det lille fjols lægge sig der, istedet for ved en af vores katte hadende naboer .....

• #6   13. jun 2010 Betina - lidt ot .. Men har du kontaktet kattensværn ?

Ellers bliver der jo endnu en flok katte hjemløse smiley

• #7   13. jun 2010 jeps, du kan læse min anden tråd ...
    den hedder fed mad til missemor udenfor - mener jeg ...

• #8   13. jun 2010 Link ? Kan ikke finde den ?

• #9   13. jun 2010 Hvor i landet er det ? For jeg ved at kattensværn hernede tager ud ALTID !

• #10   14. jun 2010 ulla - nu kan jeg glæde dig og selv slappe lidt af ... Jeg fant en DB dame der gad lytte, og vi snakkede en del om hvad man gør ...

Da vi ikk ved om den har født, blev vi enige om at vi fodre den, i et isoleret "katte hus" og som DB damen sagde, den finder tryghed, ved der er mad, så enten føder den killinger der, elleres kommer den med allerede fødte killinger...

Så lige nu lokker vi med go mad, og nusser og fedter os ind hos den lille mis..

Så når den er der, med killinger, kan vi aflevere dem på internatet, og så får hun lov at beholde 1 killing...

Så nu venter vi, og ser tiden an, om hun pludselig har killinger....

• #11   14. jun 2010 Betina - hvorfor ikke få moren med på internat ? Om nogle mdr. har i jo samme problem igen ! DB er til at lukke op og sk*de i ! Du skal have fat i kattenværn smiley

• #12   14. jun 2010 lille my - det var forkert formuleret - de kommer alle på internat - men killingerne bliver aflivet på nær 1 ...

KV har ingen aftale med min kommune, og vil ikke hjælpe ...

• #13   14. jun 2010 Det er så dumt det der ! Hende i Sønderborg skider på om hun har en aftale - hun henter bare ! Hun tænker virkelig på kattens tarv ! Om ikke andet kunne du jo tage katten og aflevere der hos dem ! For så tar de den !

Men lyder godt katten kommer på internat smiley

Kommentér på:
hjælp til den hjemløse kat- lige nu !

Annonce