1.463 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 22 Svar

Mangler mælkeerstatning Mangler mælkeerstatning

Min kat har lige fået 4 små killinger men nu er hun så gået fra dem og vil ikke have noget med dem at gøre... Så nu har jeg virkelig brug for hjælp... Er der nogen der bor i nærheden af skive som har noget mælkeerstatning? Jeg vil gøre alt for ikke at se de kære små dø

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mangler mælkeerstatning
  • #1   19. sep 2009 Skriv til min datter Betina hun kan måske hjælpe dig. Hun har prøvet det flere gange at give erstatning til de kære små.

• #2   19. sep 2009 Åh nej sikke en trist historie..... bor desværre i sønderjylland så det er jo ikke lige i nærheden..... krydser fingrer for du finder noget så de små misser får noget mælk.

• #3   19. sep 2009 Jeg er Ernas datter - kan jeg hjælpe ? jeg har modermælkserstatning...

• #4   19. sep 2009 Og bor i balling ved skive

• #5   19. sep 2009 <b>Held og lykke med de små mislinger.

- har lige et spørgsmål, er det egentlig ikke bedst at finde en amme til killingerne hvis mormissen, overhovedet ikke vil have noget og gøre med dem?

• #6   19. sep 2009 sesse - jo helt klart, men så små missere skal ikke ligge længe uden mælk, så modermælks erstatning var i dette tilfælde tættere end en amme - så må anna lede efter amme kat i morgen ... smiley

• #7   19. sep 2009 hej har du fået fat i mælke erstatning, for ellers har jeg en opskrift på noget man selv kan lave fra dyrlægen, for har selv lige stået og manglet:)

• #8   19. sep 2009 Kan sige at anna har været og hente modermælks erstatning ... smiley

• #9   19. sep 2009 Årh, hvor er det skønt med sådan et forum, hvor der er så mange rare, venlige og hjælpsomme mennesker ;o)

Betina, du er da en helt :oD

• #10   19. sep 2009 Tak for hjælpen alle sammen... Som betina skriver så har jeg fået fat i noget mælk... Mor missen ligger godt nok hos dem lige nu men det er ikke meget hun interesserer sig for dem... Men det kan jo være det kommer

• #11   19. sep 2009 Anna - Det kan jo være, at mormis ikke er færdig med at føde, og at der måske i morgen kommer et par killinger mere.

Desuden er det ikke altid, mælken løber til med det samme.

Nogle morkatte koncentrerer sig 100% om deres killinger og viger ikke fra dem, mens andre tager det mere afslappet, og det gør dem ikke til dårligere mødre af den grund.

Jeg ville nok vente lidt med at give erstatning og se, om det hele ikke går, som det skal.
    Hvis du piller for meget ved killingerne i starten og ikke giver dem og mormis en chance for at lære hinandens dufte at kende, kan du risikere, hun ikke vil have med dem at gøre.

Og er det ikke er meget morsyg hunkat med 100% tillid til dig, kan det også være, hun begynder at gemme dem for dig, hvis der bliver pillet for meget.

Stil hendes fødekasse i en mørk krog, hvor der ikke er megen trafik.

Tillykke med mipsebørnene smiley

• #12   20. sep 2009 Hun har 100 % tillid til mig... Sidst hun fik killinger lagde hun sig til at føde på skødet af mig... Jeg håbede også at hun ville interessere sig for dem men det gør hun ikke... Sidste gang døde de fordi hun gik fra dem... Hun er desværre bare en rigtig dårlig mor... Hun lader dem ligge og die nu men hun gider slet ikke vaske dem... Så det er mit job... Men lige nu er jeg bare glad for at hun giver dem mad og varme

• #13   20. sep 2009 <b>Det kan være neutralisering ville være en god idé inden hun går i løb.

men ihvertfald held og lykke med de små pus. håber de klare den

• #14   20. sep 2009 Synes at det absolut er relevant at sterilisere hende så snart det er muligt,når hun er sådan en dårlig mor...
    Desuden får hun et langt bedre liv med betydelig højere livskvalitet som kastrat smiley

• #15   20. sep 2009 Det er bestemt også noget vi har snakket om... Hun er godt nok en inde kat men en gang imellem sker det altså at hun smutter ud når hun er i løbetid... Og ja der er ikke meget ved at få killinger når man selv ender med at passe dem

• #16   20. sep 2009 Prøv om du kan få fat i nogt gedemælk indtil du kan få flyndende KMR

http://www.kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=58964

• #17   20. sep 2009 Indtil videre er jeg så heldig at moren ligger hos dem så de får varme og mælk... Det eneste problem lige nu er at hun ikke vil slikke dem overhovedet... Så det må jeg så hjælpe til med

• #18   20. sep 2009 <b>Selvom hun er indekat er neutralisering det absolut bedste for katten. og især hvis du ikke har planer om flere killinger, hvilket du nok ikke har hvis hun er så dårlig til at passe dem..
    Neutralisering er altid bedst. alle mine 3 er også neutaliserede selvom de kun er indekatte..

Men det er da altid noget hun giver dem mad.

• #19   20. sep 2009 Ja hun er også en af dem der strinter når hun er i løbetid... Men jeg tror hun går fra killingerne i morgen når jeg skal på arbejde... For sidst gik hun også fra dem da vi ikke var hjemme så jeg skal lige se hvad jeg kan finde på

• #20   20. sep 2009 DU kan jo sørge for hun ikke har mulighed for at forlade killingerne. Morkat og killinger er altid bag lukket dør her.

Nogen hunner kommer meget hurtigt i løbetid efter fødsel - så gider de slet ikke passe killinger. Du burde komme hende på p-piller inden hun går i løbetid. Det har ingen indflydelse på hendes mælkeproduktion

• #21   20. sep 2009 Man kan ikke få hende til at spise piller for hun kaster dem op igen 5 min efter hun har fået dem og hvis jeg skal være sikker på hun ikke kan gå fra hendes killinger så er Jeg nødt til at lukke hende inde i en transport kasse med dem... Hun er ikke helt normal... smiley

• #22   20. sep 2009 Godt du nu har fået noget mælkepulver hvis hun smutter igen. Held og lykke med de små. Betinas Mor

Kommentér på:
Mangler mælkeerstatning

Annonce