484 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
4 Svar
Fortæl mig hvilken kat jeg har? Fortæl mig hvilken kat jeg har?
Fortæl mig hvilken race kat jeg har fået mig, har ledt og ledt men kan ike rigtig finde en som igner min lille killing
Mvh. Benjamin
0 synes godt om
sep 2009
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 2 Svar: 1
Grunden til jeg købte hende var at det var den eneste kat af dem fjolset solgte som havde det dårligt, hun var helt slatet og ingen kræfter havde hun, heller ingen fedt på kroppen. så tog hende til mig og den første uge var hun så skræmt . men nu er hun en sød og til tider meget kælende kat. parret jeg købte den af kunne ikke fortælle hvilken race de var blot at det var en kat som ikke blev særlig stor..
apr 2009
Følger: 19 Følgere: 17 Emner: 43 Svar: 663
Men det er bare en almindelig huskat.
Lækre farver
dec 2007
Følger: 25 Følgere: 22 Katte: 18 Emner: 64 Svar: 1.806
Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.368
Giv hende noget godt kvalitets tørfoder, killing foder fra Royal Canin eller killing foder fra Hiils, som du kan købe hos dyrehandleren, det er meget billigere i længten og du vil få en mere sund og stærk kat, som vil tage på som hun skal. Vådfoder en gang om dagen er bare super godt for hende også. Stort tillykke med hende, det er bare såå godt at høre du tog dig af hende, den lille stakkels.
Her er en opskrift på Tigermælk du kan give hende af og til, kan kun holde sig i køleskabet 2 dage. Det er en ren kaloriebombe.
3 dl tykmælk
1 dl fløde
1 æggeblomme (pasteureseret)
1 spsk honning, hvis du ikke har det i huset så 1 spsk sukker.
Du kan eventuel lave halvt af det:
1 1/2 dl tykmælk
1/2 dl fløde
Havl æggeblomme (pasteureseret) Tror nu det ikke gør noget du giver hende en hel æggeblomme.
1/2 spsk honning, hvis du ikke har det i huset så 1/2 spdk sukker.
Fortæl mig hvilken kat jeg har?