Afsked med killing, samt masser af nye Afsked med killing, samt masser af nye
Ja så har jeg lige taget afsked med Eleanor som skal flyve med hendes Italienske ejere til Spanien, hvor de bord pt. pga. arbejde. Det er hårdt at skulle tage afsked, nu har hun værret her så længe, hun blev 4 mdr. i dag.
Hun vil blive slettet sener.
Er glad for at Egon bliver
Han er bare såååå dejlig ..... osv.
Vi har også fået en masse nye små her i løbet af ugen.
Onsdag fik Rita 7 stk. ved kejsersnit, da hun ikke orkede mere. Vi har haft travlt med at passe hende og de små som har skulle ha med tit ....
Natten til Fredag fødte Blue 5 stk. og alt gik godt. Hun har fire store flotte og en lille rigtig dejlig.
Er såååå glad for de små, men tænker dog på hvor travlt er bliver med så mange på en gang. Det har vi ikke prøvet før. Vi har haft et kuld ad gangen.
Der vil selvfølgelig komme billeder af de små med tiden. Lige nu bruger vi tiden på at holde godt øje med at de får hvad de skal osv. Vi har jo leget missemor med mad og killinge vask.
Nu ser det ud til at Rita er rigtig oven på igen og de små er begyndt at få mælk fra hende. Det er bare dejligt. Der er jo ikke noget så godt for en killing som mors egen mælk.
Killinge kram til alle
dec 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 93 Svar: 1.676
Ja, det må godtnok være hårdt at skulle tage afsked med Eleanor.....
maj 2005
Følger: 83 Følgere: 80 Katte: 4 Emner: 162 Svar: 1.567
Det er godt at høre at de alle har det godt, og det er da ikke så underligt at Rita har været så stor, med SÅ mange killinger
dec 2006
Følger: 26 Følgere: 22 Katte: 9 Emner: 21 Svar: 128
Tillykke med alle de nye killingerne - glæder mig meget til at se billeder af dem:).
aug 2005
Følger: 28 Følgere: 27 Katte: 8 Emner: 75 Svar: 531
Ja jeg bliver da beskæftiget med at tage billeder, lege, lave mad, kæle og ordne bakker Ti Hi
okt 2006
Følger: 47 Følgere: 43 Katte: 5 Emner: 268 Svar: 5.593
Jeg glæder mig så meget til at se billeder af dem allesammen ;-))))
aug 2005
Skal se hvad jeg kan gøre med de billeder, men det kommer jo nok til at tage noget tid
aug 2005
Afsked med killing, samt masser af nye