9. feb 2005 Følger: 247 Følgere: 241 Katte: 4 Emner: 470 Svar: 2.935
Kære alle opdrættere, med stamnavne... {{forumTopicSubject}}
- Efter at jeg i dag har fået mit stamnavn, <b>DK Azizam</b>, at vide (<i>(link fjernet) er jeg blevet nysgerrig på nogle ting hos jer andre registrerede opdrættere.
<b>1:</b> Hvor mange navneforslag sendte I ind?
<b>2:</b> Af det stamnavn I fik, hvilket nr. var det så efter jeres prioritetsforslag?
<b>3:</b> Er der nogen grund til at I valgte netop jeres stamnavne - som f. eks. betydning?
<b>4:</b> Hvor lang tid sådan ca. gik der, før I fik jeres registrerede?
<b>5:</b> Hvis I ikke er registrerede endnu, men har sendt ind, hvad er så jeres navneforslag i foretrukne rækkefølge?
Her er mine svar på samme spørgsmål:
<i>1:</i> Jeg sendte i alt 10 ind - to gange fem forslag, men de fem første var optaget.
<i>2:</i> Nr. seks:
<i>De fem første forslag:</i>
1: DK Royal Cats.
2: DK The Lion Cats.
3: DK Pawprints.
4: DK A B Coons.
5: DK Cool Coons.
&
<i>De fem næste:</i>
1: DK Azizam.
2: DK Brüel.
3: DK Gentle Giants.
4: DK Moonlight & Sunshine.
5: DK Vildkattene.
<i>3:</i> Ja, jeg valgte det jeg fik, fordi min første selvavlede killing hedder Azizam, som på farsi (<i>iransk</i>) betyder <i>Min skat</i> eller <i>Min elskede</i>.
<i>4:</i> Da jeg ansøgte 2. gang, her d. 13. juli, ventede jeg kun fire dage før jeg blev registreret, og fik svar her i dag, på 6. dagen. Jeg blev således registreret d. 17. juli 2006, hvilket er meget hurtigt, da der plejer at gå ca. én måned.
<i>5:</i> Jeg er jo registreret nu. ((c: )
Mange potekram herfra.
feb 2005
Følger: 247 Følgere: 241 Katte: 4 Emner: 470 Svar: 2.935
(link fjernet)
*SSS*
okt 2005
Følger: 36 Følgere: 34 Katte: 5 Emner: 146 Svar: 3.224
2: Af det stamnavn I fik, hvilket nr. var det så efter jeres prioritetsforslag?............nr 2
3: Er der nogen grund til at I valgte netop jeres stamnavne - som f. eks. betydning?.......mit starter med poly fordi jeg vil opdrætte polycoons
4: Hvor lang tid sådan ca. gik der, før I fik jeres registrerede?............øh - tror 2 - 3 uger.?
5: Hvis I ikke er registrerede endnu, men har sendt ind, hvad er så jeres navneforslag i foretrukne rækkefølge?
maj 2005
Følger: 83 Følgere: 80 Katte: 4 Emner: 162 Svar: 1.568
Kan ikke huske det præcist, men det er noget med minimum 3 eller 5, så sendte det antal ind..
De var sådan set næsten ens alle sammen, bare stavet på forskellig måde..
F.eks. Camissen og Cammissen
2: Af det stamnavn I fik, hvilket nr. var det så efter jeres prioritetsforslag?
Nr. 2.. Hvilket jeg egentlig også helst ville have, da jeg havde sendt den afsted.. Jeg vidste også godt at nr. 1 ikke ville blive godkendt, da et engelsk firma hed det..
3: Er der nogen grund til at I valgte netop jeres stamnavne - som f. eks. betydning?
Ja.. Det er en sammensætning af mit navn og min første Norske Skovkats navn.. Nemlig Camilla + Mischa = Camissen (sen kommer på, fordi jeg synes det lød pænere)
4: Hvor lang tid sådan ca. gik der, før I fik jeres registrerede?
Under en måned.. Sendte det afsted i november, og det var klar i starten af december
5: Hvis I ikke er registrerede endnu, men har sendt ind, hvad er så jeres navneforslag i foretrukne rækkefølge?
Den kan jeg ikke helt svare på, da jeg er registreret..
jan 2006
Følger: 22 Følgere: 63 Emner: 421 Svar: 4.876
jan 2006
Følger: 22 Følgere: 63 Emner: 421 Svar: 4.876
jul 2005
Følger: 36 Følgere: 35 Katte: 4 Emner: 157 Svar: 765
2: Baand, mit mellemnavn
3: Evers mit efternavn.
Sendte kun de 3 ind, men er glad for at jeg fik DK Shakina. Tror der fik 2-3 uger efter jeg sende ind og jeg så fik det.
jan 2006
Følger: 52 Følgere: 56 Katte: 2 Emner: 76 Svar: 436
vi fik nr. 2 som betyder lille skat/elskede på spansk.
der gik 3 måneder før vi fik vores men det var pga. en computer fejl. så det blev endelig til DK Amorito.
jan 2006
Følger: 63 Følgere: 59 Katte: 3 Emner: 49 Svar: 228
- 3 stk., som man skulle.
1. Kastbjerg
2. Lykke ( mit navn )
3. Elysion ( den himmelske mælkevej i nordisk mytologi )
2: Af det stamnavn I fik, hvilket nr. var det så efter jeres prioritetsforslag?
- Jeg fik min første prioritet :)
3: Er der nogen grund til at I valgte netop jeres stamnavne - som f. eks. betydning?
- Jeg har valgt mit efternavn, da det er lidt specielt, og da min familie betyder ALT for mig - såvel som jeg mener familie og kærlighed, som kendetegner min familie, skal gå igen gennem de killinger, der bliver født og vokser op hos os. Så betydningen er meget vigtig hos mig, og der ligger mange tanker bag
4: Hvor lang tid sådan ca. gik der, før I fik jeres registrerede?
- Ca. 2/3 uger
Kære alle opdrættere, med stamnavne...