HJÆLP!!! {{forumTopicSubject}}
Jeg har en mainecoon pige som hedder bine på lidt over et år, som det meste af tiden er ganske sød og behagelig at være i selskab med. vi har også en voksen hankat på 4 år som hun leger enormt meget med de hænger altid sammen... Men de sidste tre måneder har min mand kørt lastbil hvilket betyder at han kun er hjemme i weekenden.
Efter at han startede på det er bine begyndt at fare rundt og smadre alt ting plus at hun hyler ganske forfærdeligt hele dagen ligesom at hun kalder på ham. Hun har splittet vores helt nye sofa ad bare ved at løbe rundt i den. og jeg er ved at blive tosset af det.. det minder mest af alt om sådan en hund der tager omgange i haven.
Jeg har forsøgt mig med at underholde hende, med leg og så videre , og det gik også super på nær om natten når jeg jo sover. Så har jeg forsøgt mig med Feliway fra dyrehandeleren som også virkede i en periode og fik hende til at slappe af. og til sidst har jeg haft hende hos dyrlægen for at være sikker på at hun ikke var syg eller noget.. men ak intet virker.
De har også en kattevoliere de kommer i men lige pt., er den fyldt med sne, men det virker som heller ikke på hende at komme ud.
Håber at der er nogen med nogle gode råd, inden jeg taber modet.
dec 2006
Følger: 4 Følgere: 4 Katte: 2 Emner: 2 Svar: 29
Hvis det siger nogen noget der måske kan hjælpe så kan jeg oplyse at hun også kommer i løbetid ca. 1 gang om måneden, hvilket jeg jo synes er lidt unormalt...
dec 2006
Følger: 4 Følgere: 4 Katte: 2 Emner: 2 Svar: 29
nov 2009
Følger: 55 Følgere: 55 Katte: 24 Emner: 58 Svar: 1.708
HJÆLP!!!