HJÆLP! Meget hjælp! {{forumTopicSubject}}
Hej.
Jeg kender hverken regler eller sidens politik.
Men jeg har en kæreste som er meget ulykkelig over at hendes mor har besluttet at aflive en yderst dejlig og flot kat. Katten bliver aflivet hvis den ikke finder nyt hjem inden månedens udløb.
NYT HJEM: Vi er fra Sjælland, så helst på sjælland - men vi holder alle muligheder åbne. INGEN hunde. INGEN lejligheder.
KATTEN ANTON
Navn: Anton
Alder: ca 12 år
Humør: fantastisk
Sind: rolig og kælen
Generelt: Anton er en kat som er MEGET nem, den har levet hele sit liv i Hornbæk hvor han er ude når du ønsker det, og som han selv elsker. Trods hans dejlige udekatte mode, elsker han at komme med ind og kæle. Han passer sig selv, medmindre du vil kæle. Så det bliver egentlig ikke meget nemmere.
Anton er flot, ren, sød , kælen og fejler intet. Han mangler bare et hus/gård/sommerhus hvor han kan blive nydt.
HJÆLP!
Mvh Marcus / 30131121
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 370 Katte: 4 Emner: 181 Svar: 7.219
jun 2017
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
dec 2004
Følger: 242 Følgere: 200 Katte: 17 Emner: 69 Svar: 3.126
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
maj 2007
Følger: 14 Følgere: 119 Katte: 32 Emner: 58 Svar: 969
En aflivninger lyder hårdt, men han lider ikke, derimod vil det bliver meget frustrerende for ham at flytte i nyt hjem
jul 2008
Følger: 57 Følgere: 734 Katte: 12 Emner: 706 Svar: 7.969
aflivning er bedre for katten, og endelig også for ejeren. For man har gået og passet katten i så mange år. Får den nyt hjem er det jo ikke sikkert at ny ejere kan give katten samme muligheder. Og hvis så katten ikke trives, så vil nuværende ejere blive mere ked af det
ja det er synd for vi andre men det gør ikke ondt på katten. Og det er jo vores ansvar at få katten til at have det rigtig godt.
hvis det endelig skulle være nogen som ville give en ælder kat et nyt hjem, så skal I virkelig være 110% sikke på at det er nogen som virkelig mener det.
jul 2012
Følger: 2 Følgere: 8 Svar: 326
Jeg har selv taget imod voksne/gamle katte. Det kræver, at man giver familiens nye medlem passende meget opmærksomhed - hverken for lidt eller for meget.
Jeg håber virkelig, at det lykkes Dig at finde de rigtige mennesker!!!
De allerbedste hilsener
jul 2012
Følger: 2 Følgere: 8 Svar: 326
De allerbedste hilsener
okt 2011
Følger: 2 Følgere: 2 Katte: 3 Svar: 22
HJÆLP! Meget hjælp!