Hjælp {{forumTopicSubject}}
Hej all
Først og fremmeste glædelig jul
Jeg har et lille problem, vores hankat har været stukket af fra august til december ( han var flyttet til en ældre dame) vi finder ham får ham hjem, og jeg tænker jeg holder ham lige hjemme så han finder ud af han bor her igen, men i den periode han inde skider han i tros på vores første sal og det lærer vores killingerne hurtigt af - desværre
Vores hankat er nu lukket ud igen, jeg har vasket gulvene oven på i klorin og rodalon men mit problem er at mine 2 banditter af killingerne ikke vil stoppe med at besørve der oppe, de bruger stadig deres kasse, hvad kan jeg vaske gulvet i/sprede så de stopper, for tænker det en dårlig vanen der kommet til, har i nogle gode råd?
Deres kasse er altid ren og pæn, de render i hele huset, og mangler absolut ingen ting.....
jul 2018
Følger: 1 Følgere: 30 Katte: 1 Emner: 13 Svar: 557
dec 2023
Følgere: 10 Emner: 2 Svar: 2
jul 2018
Alternativt kan du købe noget godt lugtfjerner, og så indtil videre lukke døren til de/det rum der er besørget i.
jan 2010
Følger: 13 Følgere: 35 Katte: 4 Emner: 27 Svar: 1.081
Man kan købe noget spay hos de fleste dyrehandlere der kan fjerne lugten af urin helt.
Hvis du kan lukke af til der hvor de tisser eller stille deres kattebakke der, så vil de nok også hjælpe.
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 795 Katte: 20 Emner: 113 Svar: 7.257
Brug enzymer til at neutralisere duften af kat. Det er ikke farligt.
jul 2008
Følger: 57 Følgere: 734 Katte: 12 Emner: 706 Svar: 7.969
jeg bruger det gerne til kattebakkerne hvis mine ikke lige kan huske at bruge dem. så får bakkerne en vask og bliver skyllet med klor. Så lugter de godt i kattenæser
det der er problemet er at din hankat er at han er sur over at blive lukket ind, og derfor gør han det. han er jo vant til at gå ude.
og når I så har vasket af i klor så tiltrækker det , og så tror de andre at de også må
så få vasket gulvet godt og grundigt af i rodalon, evt lige tørrer over med eddikevand
det burde kunne tage duften af klor, og så burde der ikke være problemer med at de tror de må bruge gulvet fremfor bakken
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
Hvis det er muligt, så kunne det måske hjælpe, at få en låge til førstesalen, så de ikke kan komme det.
Jeg ville ikke lukke den store ud endnu, men lave en eller anden form for løbegård, så han kan komme ud i trykke rammer, og så må den lille jo også komme ud, så er risikoen for at den lille smutter ved et uheld mindre.
dec 2023
Følgere: 10 Emner: 2 Svar: 2
Jeg vil prøve at købe det der R10 og håbe det hjælper
jul 2018
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 795 Katte: 20 Emner: 113 Svar: 7.257
jul 2018
Hjælp