{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.035 visninger | Oprettet:

Christian P
Christian P
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Kat kradser {{forumTopicSubject}}

Hej alle jeg har 2 katte inde katte som aldrig har været ude andet end vores altan. Den ene har det med om natten at stille sig op af vores skab/ radiator/ vindue og "kradser" og kun i vores soveværelse og når vi ligger og sover. Når man så kalder hende til sig, kommer hun løbende hen til en og begynder og spinde og vil nusses. Er der nogen af jer der ligger og eller har bøvlet med sammen problem. Hun stopper nogen gange hvis man nusser hende men hun har det også med at fortsætte. Hva gør jeg? Mvh Chr

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kat kradser
  • #1   17. maj 2014 Min kat bruger alternativer (vores lænestole og sofa) når hun ikke lige ved hvor det lille kradsetræ er. Hvilket bare er en let stolpe på en rund plade. Total standard. Men hun gider simpelthen ikke bruge de store kradsetræer, hvorfor ved jeg ikke. Men jeg vil derfor anbefale dig at anskaffe et kradsetræ, som din kat har let adgang til, dvs. Ikke et stolpe oven på en "hule", bare helt nede på jorden lige som jeg beskrev. Og vis hende, hvordan man gør. Har du et kradsetræ til hende nu?
    Hvis ikke, så er det en rigtig god idé at anskaffe sig et! smiley
    Hvis du allerede har, så prøv at vis hende hvordan man gør. Tag hende hen, stil hende på bagbenene med forbpoterne på kradsetræet, og lad hendes poter glide ned ad stolpen. Så kan det ofte tænde kradse-instinktet. smiley

Det er det bedste råd jeg kan give dig, men det er vel bedre end ingen smiley

• Christian P
    Christian P Tilmeldt:
    maj 2014

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   17. maj 2014 Vi har 3 kradsetræer hun er 4 år smiley og det bruger hun ganske tit det er som om hun kun vil have opmærksom hed. Men er det noget man kan afvende hende. Det kommer lidt i perioder

• #3   17. maj 2014 hun vil jo bare nusse, og har fundet ud af at du reagere når hun begynder at kradse inde hos os.
    inorere hende når hun gør det.
    jeg har en som tager mine gadiner når hun vil have opmærksomghed, men jeg reagere bare ikke på det

• #4   17. maj 2014 Jamen tillykke din kat har lært at opdrage dig til at gøre nøjagtigt det hun vil have dig til smiley :D smiley :D smiley

De er udspekulerede sådan nogle små størrelser, hun har fundet ud af at kradser hun på skabsdøren så vågner du og de reagere og hun får den opmærksomhed som egentlig var det hun ville have i første omgang smiley

Hvordan du kan vænne hende af med det?? Lad være med at reagere, eller acceptere at hun gør det..

Jeg har en hunkat der kan finde på det samme, hun gør nøgagtig som din, stiller sig ved klædeskabsdøren og kradser på den så den klapper let, nok til at jeg vågner, og hun ved jeg ikke gider hun gør det, så jeg siger "nej Tøsen - stop det", hun kigger på og hopper storspindende op i sengen til mig og smider sig op af mig og vil nusses, hvilket jeg gør indtil jeg igen falder i søvn og så sover vi begge videre indtil vækkeuret ringer..
    Tøsen gør det primært om sommeren når det bliver tidligt lyst og når jeg vil sove længe, jeg har opgivet at lave om på hende, for gider jeg ikke blive vækket af hende, så blev hun forvist fra soveværelset smiley

Kommentér på:
Kat kradser

Annonce