Nye killinger {{forumTopicSubject}}
vi har lige fået 2 skønne 20 uger gamle killinger hjem idag, men hvordan lige med kattebakken.?
da vi kom hjem satte vi kattene ind, på en af værelserne men vi have døren åben, så hvis de vil ud kunne de det..
efter 1 time ja så fiser de rundt over det hele..
vi har en bakke inde i værelset, og en bakke på badeværlset..
vores hus er i 2 plan, de har ikke lige været ovenpå endnu, da vi har lukket døren derop lige pt..
men vil de selv kunne finde bakkerne? vi har vist hvor de står henne, samt sat dem derop i.. men de har endnu ikke gjort noget i bakken.
de er vant til kattebakke der hvor de kommer fra..
feb 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 14 Svar: 73
apr 2008
Følger: 1 Svar: 76
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
jan 2013
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 9 Svar: 26
jeg har iøvrigt fulgt jeres råd med at vise dem jævenlig bakken, men der har ikke været noget held endnu med nogen af dem..
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.121
jan 2013
jan 2012
De behøver bestemt ikke at være sammen med jer om natten, min den lille er i stue og køkken om natten og den gamle får selv lov at bestemme om hun vil med i seng eller ej, så nogle nætter er hun sammen med den lille og nogle nætter er hun med mig i seng..
Jeg vil ikke have den lille med i seng, for jeg vil sove om natten og det er jeg ikke sikker på hun vil kunne finde ud af hele natten
jan 2013
der hvor de kommer fra var de vant til, at sove i bryggerset om natten..
jan 2012
Der er iøvrigt lige så mange mennesker der ikke har deres dyr i soveværelset som der er mennesker der har det, at have dyr i soveværelse er et behov mennesket har ikke et behov dyret har..
Så jeg syntes det er fint at afskære dem fra soveværelset, og hvis de skal lære ikke at være i soveværelset så er det fra starten, for det kan være meget svært at lære dem fra det hvis de først har fået lov..
sep 2012
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 13 Svar: 1.078
Efter min mening er krystal grus klart at foretrække. Mine katte er ligeglade bare gruset er rent, hvis det har meget parfume i så gider de ikke. Men krystal er parfume frit og jeg har kun kunne finde positive ting omkring det. ud fra egen erfaring
jan 2013
så det er jo bare super.. med hensyn til dyr i soveværelset, bryder jeg mig ikke om det, vores hund kommer heller ikke i soveværelset.. og det har den det helt fint med, men det lærte hun også fra hvalp.. at det var forbudt område..
jan 2012
Og så vil jeg lige understrege en gang mere at det ikke er synd for dyr ikke at være i soveværelset, de lider ingen nød af den grund, dem der tager dyr med i soveværelset gør det for deres egen skyld, mig selv incl. Ja min hunkat har da intet imod at gå med i seng, men hun har så sandeligt heller ikke noget imod at lade være, det er da mig der syntes det er hyggeligt at vågne op til hendes spinden, at hun samtidtidig nyder at blive kælet er jo en anden snak, hvis hun først så mig når jeg var stået op så ville hun jo blive kælet der, så kontakten får hun alligevel..
Nye killinger