25. feb 2005 Følger: 22 Følgere: 29 Katte: 4 Emner: 37 Svar: 182
Hvordan gik det jer i GUDME??? Hvordan gik det jer i GUDME???
Det gik super for mine to misser de var bare så dygtige og jeg er super stolt over dem begge to
Lørdag to gange BIS
Søndag To gange BIS
Næsten ikk til at forstå, det er første gang de vinder begge dage sammen...
Hvordan gik det jer?
okt 2006
Følger: 47 Følgere: 43 Katte: 5 Emner: 268 Svar: 5.593
Tjaa dine huskatte er ikke pænere end min lille bøffedreng *GGG* Heller ikke selvom dommeren tror det *ROFL*
(Ai - tillykke med dem. Kunne bare ikke lade være)
Jamen min lille huskat fik EX3 ud af 4, hvilket var forventet. Han er jo stadig killing og kan ikke hamle op med de store voksne basser ;-))
Jeg ville bare se hvordan han teede sig på en udstilling og jeg må sige, at det IKKE bliver sidste gang han kommer med. Han tog bare alle med storm, på grund af hans dejlige temperament.
Jambolan fik EX1 men måtte overlade BIV'et til den hunkat han vandt over sidst. Helt fair, for hun er også smuk. Nom gik til en ualmindelig smuk hvid NFO så det var helt efter bogen..
Fabulous - tjaa hun kom, hun så og hun sejrede.
Der var 5 hunkillinger og der fik hun EX1, hun fik BIV over en dejlig stor dreng og blev også nomineret. Til min store glæde fik hun også en stemme på scenen (der var 3 ud af 7 der fik stemmer) så jeg var bare sååååå stolt af hende... MORS mitte. ;-))
Hendes far Maddox stillede op til avlsklassen og den vandt han, så Fabulous blev præsenteret ved siden af sin far.. Det var bare så godt..
Alt i alt en god udstilling - hvis jeg lige ser bort fra et nasty bid jeg fik i håndleddet. (fik stivkrampevacc. og penicilling i dag - ØV)
Annette
okt 2006
Kommer du ikke der?? *SSS*
Annette
feb 2005
Følger: 22 Følgere: 29 Katte: 4 Emner: 37 Svar: 182
Fedt nok søger lige om venskab med dig...
okt 2006
Nå men når du ikke har søgt venskab endnu, så har jeg da lige sendt en afsted ;-)))))
Annette
P.S. Det var iøvrigt meget hyggeligt at snakke med dig;-))
dec 2006
Følger: 26 Følgere: 22 Katte: 9 Emner: 21 Svar: 128
Lørdag
Petronelle EX1 og BIV - jeg var bare så stolt.
Gaia EX2 - og en meget fin bedømmelse.
Søndag
Petronelle EX 3
Gaia CAP - dette var hendes 3. så nu er hun PREMIER.
Så alt i alt en meget god udstilling.
jul 2005
Følger: 25 Følgere: 23 Katte: 3 Emner: 38 Svar: 141
jun 2006
Følger: 71 Følgere: 71 Katte: 10 Emner: 147 Svar: 6.307
Bare en skam mine to ikke kan lide udstillinger (De fik bare nok til en meget stresset hobby udstilling som Kattens Værn Odense holdt i september, så nu er der ingen udstillinger til mig før jeg har fået mig en mco til det :o)
Men hvor flot for jer alle sammen!! :o)
jun 2006
Følger: 71 Følgere: 71 Katte: 10 Emner: 147 Svar: 6.307
feb 2005
Følger: 22 Følgere: 29 Katte: 4 Emner: 37 Svar: 182
Jeg havde Shangri La og I'm A Wild One (izmir) med...
ærgeligt jeg aldrig fik hilst på dine husmisser :o(
sep 2005
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 4 Emner: 31 Svar: 461
Gizmo blev nr. 4 ud af de 4 hankatte - endnu engang på grund af hans medbragte madpakke ;o) så nu skal der altså ske noget.
Junior var kun 6 dage inde i Ungdyrklassen, så jeg er rigtigt stolt over hans EX2, hans konkurrent slog ham helt fortjent (mums for en dreng).
Ellers hyggede vi os bare og nød dagen til fulde - der er godt nok lang tid til næste udstilling :o)
nov 2006
Følger: 28 Følgere: 27 Katte: 12 Emner: 8 Svar: 312
Hvad jeg høre fra andre har det igen været en god udstilling ;0)
Så er det nu, man fortryder at man ikke var med. Men synes at økomien var lidt spændt, efter december mdr. med to udstillinger som julen :0(
jan 2006
Følger: 63 Følgere: 59 Katte: 3 Emner: 49 Svar: 228
Ej sååå træt af, at jeg ikke tog med, var jo ellers tilmeldt, men da jeg rejser næste tirsdag, ville jeg lade misserne få lidt ro og hygge sig med os derhjemme i stedet.
Men - Annette, vi ses i Hjallerup - der skal jeg da med
Så er Diva måske også klar igen - hvis der altså kommer tegn på killinger, hi hi.
aug 2006
Følger: 26 Følgere: 25 Katte: 2 Emner: 20 Svar: 61
Katilyn fik en fin Ex1 og en rigtig fin udtalelse.
Havde en rigtig god dag om lørdagen, og ´fik set en masse super flotte katte MUMS.
okt 2006
Jeg kommer begge dage, men om jeg har katte med ved jeg ikke endnu (bor jolige ved siden af)
Annette
jan 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 5 Emner: 9 Svar: 148
Vi fik en nominering på nancy, men blev slået af en lille sød meget eksotisk perser*GG* ( det er der ikk enoget nyt i, det er anden gang hun har slået hende af pinden*GG)
dec 2004
Følger: 33 Følgere: 30 Katte: 1 Emner: 107 Svar: 1.385
Mon jeg så nogen af jer ved kokardestanden?
Husk at komme og hilse på mig i Hjallerup, jeg skal nok sørge for at der er flotte kokarder hjemme, så jeres katte kan få præcis den de fortjener.
Hvordan gik det jer i GUDME???