704 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Hvordan gik det jer i GUDME??? Hvordan gik det jer i GUDME???

Det gik super for mine to misser de var bare så dygtige og jeg er super stolt over dem begge to

Lørdag to gange BIS

Søndag To gange BIS

Næsten ikk til at forstå, det er første gang de vinder begge dage sammen...

Hvordan gik det jer?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af køkkenarmatur 800 kr.
  • Haster! Silikone fuger på badeværelse 1.300 kr.
  • Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ophængning af lamper 600 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan gik det jer i GUDME???
  • #2   8. jan 2007 Arrrrgggghhh er du også herinde?? *LOOOL*

Tjaa dine huskatte er ikke pænere end min lille bøffedreng *GGG* Heller ikke selvom dommeren tror det *ROFL*
    (Ai - tillykke med dem. Kunne bare ikke lade være)

Jamen min lille huskat fik EX3 ud af 4, hvilket var forventet. Han er jo stadig killing og kan ikke hamle op med de store voksne basser ;-))
    Jeg ville bare se hvordan han teede sig på en udstilling og jeg må sige, at det IKKE bliver sidste gang han kommer med. Han tog bare alle med storm, på grund af hans dejlige temperament.

Jambolan fik EX1 men måtte overlade BIV'et til den hunkat han vandt over sidst. Helt fair, for hun er også smuk. Nom gik til en ualmindelig smuk hvid NFO så det var helt efter bogen..

Fabulous - tjaa hun kom, hun så og hun sejrede.
    Der var 5 hunkillinger og der fik hun EX1, hun fik BIV over en dejlig stor dreng og blev også nomineret. Til min store glæde fik hun også en stemme på scenen (der var 3 ud af 7 der fik stemmer) så jeg var bare sååååå stolt af hende... MORS mitte. ;-))

Hendes far Maddox stillede op til avlsklassen og den vandt han, så Fabulous blev præsenteret ved siden af sin far.. Det var bare så godt..

Alt i alt en god udstilling - hvis jeg lige ser bort fra et nasty bid jeg fik i håndleddet. (fik stivkrampevacc. og penicilling i dag - ØV)

Annette

• #3   8. jan 2007 Duuuu Lundkvist - der er jo også udstillingen i Hjallerup d. 31- marts og 1. april!!
    Kommer du ikke der?? *SSS*

Annette

• #4   8. jan 2007 Ej heiii Annette

Fedt nok søger lige om venskab med dig...

• #5   8. jan 2007 Nikie *ha ha ha* Det er jo kun for at bede om godt vejr igen hva hva hva hva???

Nå men når du ikke har søgt venskab endnu, så har jeg da lige sendt en afsted ;-)))))

Annette

P.S. Det var iøvrigt meget hyggeligt at snakke med dig;-))

• #6   8. jan 2007 Jeg vil da også gerne fortælle om mine resultater...

Lørdag
    Petronelle EX1 og BIV - jeg var bare så stolt.
    Gaia EX2 - og en meget fin bedømmelse.

Søndag
    Petronelle EX 3
    Gaia CAP - dette var hendes 3. så nu er hun PREMIER.

Så alt i alt en meget god udstilling.

• #7   8. jan 2007 det gik rigtig godt vores den hvide maine coon fik sidt første CAC

• #8   8. jan 2007 Ej, fire huskatte.. Ikke dårligt. Var de delt op i han og hun? :o)
    Bare en skam mine to ikke kan lide udstillinger (De fik bare nok til en meget stresset hobby udstilling som Kattens Værn Odense holdt i september, så nu er der ingen udstillinger til mig før jeg har fået mig en mco til det :o)

Men hvor flot for jer alle sammen!! :o)

• #9   8. jan 2007 Nikie P - Dig ser man jo også hele tiden i kattemagasinet, hehe.. Hvem havde du med?

• #10   8. jan 2007 Hej Eva

Jeg havde Shangri La og I'm A Wild One (izmir) med...

ærgeligt jeg aldrig fik hilst på dine husmisser :o(

• #11   8. jan 2007 Vi havde en hyggelig - og varm - lørdag i Gudme.

Gizmo blev nr. 4 ud af de 4 hankatte - endnu engang på grund af hans medbragte madpakke ;o) så nu skal der altså ske noget.

Junior var kun 6 dage inde i Ungdyrklassen, så jeg er rigtigt stolt over hans EX2, hans konkurrent slog ham helt fortjent (mums for en dreng).

Ellers hyggede vi os bare og nød dagen til fulde - der er godt nok lang tid til næste udstilling :o)

• #12   9. jan 2007 Hjertelig tillykke til jer alle sammen, med de flotte resultater.

Hvad jeg høre fra andre har det igen været en god udstilling ;0)
    Så er det nu, man fortryder at man ikke var med. Men synes at økomien var lidt spændt, efter december mdr. med to udstillinger som julen :0(

• #13   9. jan 2007 STORT tIllykke til jer allesammen.. SUPER FLOT ;o)

Ej sååå træt af, at jeg ikke tog med, var jo ellers tilmeldt, men da jeg rejser næste tirsdag, ville jeg lade misserne få lidt ro og hygge sig med os derhjemme i stedet.

Men - Annette, vi ses i Hjallerup - der skal jeg da med smiley
    Så er Diva måske også klar igen - hvis der altså kommer tegn på killinger, hi hi.

• #14   9. jan 2007 Tillykke med de fine resultater i fik.

Katilyn fik en fin Ex1 og en rigtig fin udtalelse.

Havde en rigtig god dag om lørdagen, og ´fik set en masse super flotte katte MUMS.

• #15   9. jan 2007 Lykke: Wooohoo Det vil jeg glæde mig rigtig meget til.
    Jeg kommer begge dage, men om jeg har katte med ved jeg ikke endnu (bor jolige ved siden af)

Annette

• #16   9. jan 2007 Stort tillykke med jeres fine resultater;0)

Vi fik en nominering på nancy, men blev slået af en lille sød meget eksotisk perser*GG* ( det er der ikk enoget nyt i, det er anden gang hun har slået hende af pinden*GG)

• #17   13. jan 2007 Tillykke med de flotte resultater.
    Mon jeg så nogen af jer ved kokardestanden?
    Husk at komme og hilse på mig i Hjallerup, jeg skal nok sørge for at der er flotte kokarder hjemme, så jeres katte kan få præcis den de fortjener. smiley

Kommentér på:
Hvordan gik det jer i GUDME???

Annonce