790 visninger
|
Oprettet:
Hvordan gik jeres nytår? {{forumTopicSubject}}
Godt nytår
her er vi kommet godt ind i det nye år
uden de store problemer. Den eneste kat som ikke lige syntes at det var helt så sjovt, var FIe men hun sidder nu bare og kigger ud af vinduet i pæn afstand.
det var kun da min far skød noget af.
Nu bor vi ude på landet så der er ikke så mange som skyder noget af
Heldigvis
Men de fleste har dyr.
vi bor så 500 meter fra Humble og der er der godt gang i den. men det kan vi heldigvis ikke hører ret meget til
så nu 00.40 (ca) ligger kattene bare og hygger sig rundt omkring
dec 2012
Følger: 2 Følgere: 111 Katte: 1 Emner: 149 Svar: 690
Jeg fik stegt et andebryst og lavet grov blomkåls mos til. Det smagte rigtig godt.
Jeg havde tv kørende og kig og pillede julepynt ned. Var færdig ligge til kl 24. Fik sunget med på Vær vel kommen og Kong Christian, som jeg plejer. Gudstjenesten kørte mens jeg rodede færdigt og kl 1.15 lå jeg i køen. En halv time senere, var her helt stille.
Godt nytår
jan 2019
Følger: 63 Følgere: 270 Katte: 1 Emner: 73 Svar: 759
Han virkede ikke specielt bange i år..
Godt nytår.
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 370 Katte: 4 Emner: 181 Svar: 7.218
Den eneste der hang oppe under loftet var Elvis, de andre var stort set ligeglade
Der var så også pænt meget gang i den kontinuerligt i går - og natten med.
Men de så DK4 og det har nok været tilpas kedeligt
jan 2011
Følger: 6 Følgere: 9 Katte: 4 Emner: 11 Svar: 331
Vi var lidt spændte på, hvad de to nye katte ville sige til nytårsaften midt i Holbæk.
Tufus har aldrig oplevet et nytår før og Jasper har boet ude på landet på Lolland, så der har nok ikke været nær ligeså meget gang i som her.
De tog det pænt, gik mere omkring end de plejer og kiggede sig omkring. Til mine forældres ærgrelse var de ikke helt så kælne, som de plejer og ville ikke ligge på skødet. Men de kom igennem aftenen i fin stil, der var ingen panik eller lignende. Tror mere de undrede sig over al den virak og så var der jo en masse nytårspynt, der skulle nærstuderes og leges med
sep 2018
Følger: 1 Følgere: 345 Katte: 1 Emner: 74 Svar: 1.425
Selvom vi har lukket have - så var der ingen udetid efter kl 16 til Tinka. Vi bor i en by, så i løbet af aftenen var der konstant glimt og larm. Det tog hun helt roligt, og lagde sig til at sove i sofaen helt tæt ved mig
Ved midnat eksploderede himlen i stjerne-glimmer - det fandt hun i første omgang spændende og satte sig til at se på det fra vinduet, men et kæmpe-brag blev for meget for hende, og hun satte sig under spisebordet den næste halve times tid ... men så faldt fyrværkeriets styrke igen til et niveau, som hun roligt accepterede
Idag har hun sovet mere end sædvanlig. Godt nytår
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 795 Katte: 20 Emner: 113 Svar: 7.255
Balder vores hund var uhyggelig opmærksom på larmen, gøede af det, og da klokken blev 00.00, sad han klinet op af mig og rystede som et espeløv.
jul 2008
Følger: 57 Følgere: 734 Katte: 12 Emner: 705 Svar: 7.967
jeg var nervøs på Simbas vejende. især når han var blevet skudt på
men heldigvis tog han det totalt roligt-
nov 2013
jan 2011
Håber ikke, det sætter sig i ham, så han bliver bange igen næste år.
dec 2019
Følger: 21 Følgere: 4 Katte: 1 Emner: 2 Svar: 1
jul 2008
Følger: 57 Følgere: 734 Katte: 12 Emner: 705 Svar: 7.967
jeg har også selv skrevet under på det forslag
nov 2013
Overvejer Sileo til næste år.
Desværre er han også blevet bange for tordenvejr på den konto. Og det er rigtig svært at forudse og forhindre.
jan 2011
Men godt det så går fremad. Ja, der er mange, der er glade for Sileo, så det er nok et forsøg værd
sep 2019
Følgere: 30 Katte: 2 Emner: 6 Svar: 37
et par seje drenge der sov det meste af aftenen og så med kl 12..??
mine dyr har gennerralt aldrig haft problemer med fyrværkeri. ??
Hvordan gik jeres nytår?