{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
912 visninger | Oprettet:

Hvordan gik det i Nyborg? {{forumTopicSubject}}

Alle jer som var afsted i dag? Hvordan gik det? *S*
Og nogle som havde deres katte oppe ved Anne Veland eller Kristina Rautio?
Mine bimser skal nemlig op til de to i morn smiley

Jeg skal afsted i morn og alt er pakket og klar, så jeg kan bare ikke vente!!
Hvordan var vejene at køre på?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan gik det i Nyborg?
  • #1   5. jan 2008 held og lykke her fra til jer.

• #2   5. jan 2008 Majbritt P ---> Nårh hvor synd for Sandy smiley Det var da en skam...
    Men FLOT med Sunrice!!! Bare det var mig .:p Hihih...
    Tillykke med det! *S*

• #3   5. jan 2008 Vi var i Nyborg hele dagen - og føj for et vejr at køre hjem til Herning i. Det tog næsten 3 timer. Jeg kan huske, at jeg så din kat Majbritt - Flot at hun var med på scenen. Men hvordan ser du ud?

• #4   8. jan 2008 Hej Valerie,
    Jeg har godt hørt lidt om ham den lækre Calypso smiley Mange gange tillykke med ham!! *S* Og også tillykke med Milla, som blev BIV.. smiley
    Tja, jeg havde jo to katte med denne gang. Lulu og Amarillia.. Lulu var desværre rigtig stresset over at dele et dobbeltbur, så hun hvæste og brummede hele tiden smiley
    Men hun fik da sit EX1, tabte BIV'et til Annitas Belivia. Da dommeren skulle vælge mellem hankatten og Lulu for at gå videre til NOM runden, valgte hun hankatten. Men jeg var godt tilfreds med at hun bare skulle have lov til at ligge i buret resten af dagen..

Amarillia klarede sig rigtig godt! Det var hendes første udstilling, så jeg var lidt spændt på det..
    Hun fik også sit EX1 og blev sørme også BIV over de to store smukke drenge, som din Milla også gjorde smiley
    Hun var SÅ tæt på at blive NOM også - Dommeren trippede fem og tilbage mens hun kigge på min og en KÆMPE Maine Coon. Men valgte så den kæmpe Maine Coon til sidst, imens hun sagde undskyld til Amarillia *Griner* Men jeg er nu godt tilfreds med det smiley Amarillia hyggede sig - For hun eeeelsker når det hele drejer sig om hende og folk vil ae smiley (Jeg tror det er tabby genet som melder sig der *G*)

Kommer du til Tønder med begge dine?

• #5   8. jan 2008 Hej Valerie,
    Det kan du tro *S*

• #6   9. jan 2008 Hejsa.min dejlige mis Faustino fik CAC begge dage i Nyborg så vi var også bare stolte

Kommentér på:
Hvordan gik det i Nyborg?

Annonce