Indlæser...
Sortering
Mira Den Blanding af race Mira som er ved at blive budt velkommen har vært min, men da det er min søsters, har jeg hjulpet h...
Generel diskussion
Oprettet:
11. feb 2005
Visninger:
187
ÅH NEJ.... En af de ting der er "irriterende" ved katte er at de fanger fugle... Da klokken var ca. 7.40, hørte jeg nogen der skra...
Generel diskussion
Oprettet:
6. feb 2005
Visninger:
306
Michael J Søger dame Ja som sagt så søger han en rigtig lækker dame, så bare læg nogle billeder af jer selv hvor katten også er.. Og så find...
Generel diskussion
Oprettet:
26. jan 2005
Visninger:
207
JEG KAN FANME IKK TAG DET Jeg kan bare ikk tage nå folk fks . skriver ~ du får 2 for din kat jeg giver dig 7 hvis du får fler billeder ! og jeg...
Generel diskussion
Oprettet:
19. jan 2005
Visninger:
471
konkorance jeg laver en konkorance som camilse. Jeg håber ikk det gør noget for værken camilse eller jer andre. Denne er bare m...
Generel diskussion
Oprettet:
1. jan 2005
Visninger:
395
Når katten bliver væk et fremmed sted? Ja hvad så? Det er nemlig lige sket for mig. Jeg havde Felix med hjemme ved min mor, og i går aftes slap jan ud og v...
Generel diskussion
Oprettet:
18. dec 2004
Visninger:
1.974
Jeg prøver igen....... Jeg ved godt at jeg har skevet det her før men jeg fik ikke noget svar....... sååååå jeg prøver igen .... ;) CITAT F...
Generel diskussion
Oprettet:
13. dec 2004
Visninger:
466
Vil i ikke hjælpe min kat?? (Bange) Hej. Jeg vidste ikke lige hvad for et forum jeg skulle skrive det her i. Men min kat er så bange hele tiden. mine foræl...
Generel diskussion
Oprettet:
12. nov 2004
Visninger:
378
*VRÆL* Sofie r lige blevet afleveret hos dyrelægen.. HUn har vildt dårlig ånde, noget under tungen, slim i munden og i mundvig...
Generel diskussion
Oprettet:
18. okt 2004
Visninger:
397
HJÆLP Vores hun kat har fået killinger men, den har fået dem en anden sted og en hjemme ved os og den vil ikke tag sig af den...
Generel diskussion
Oprettet:
12. okt 2004
Visninger:
369
Vil i ikke godt Gå ind i min profil og gi en stemme i hele L****?? Så kigger jeg i jeres.. Fedten går rundt og fedder den af som alt...
Generel diskussion
Oprettet:
7. okt 2004
Visninger:
198
Nogen?? Der har været inde på hestegalleriet og kigge..? Det var da voldsomt som de sviner hinanden til på grund af en falsk he...
Generel diskussion
Oprettet:
15. sep 2004
Visninger:
318
Hvorfor skulle det gå ud over min skat Det hele startede med at jeg var på ferie. Min faster Didde havde lovet at komme og give min lille skat mad og vand HVE...
Generel diskussion
Oprettet:
6. jul 2004
Visninger:
920
Opereret Lørdag var nær blevet skæbnevangert for min lille mis på 8 mdr. Han havde spist noget af min søns gulv-puslespil i såda...
Generel diskussion
Oprettet:
8. jun 2004
Visninger:
262
VÅGN PÅ FOLKENS!!! Felix er kommer på kategalleriet, men ingen har gidet at byde ham velkommen, skrive en lille kommentar eller give ham p...
Generel diskussion
Oprettet:
6. jun 2004
Visninger:
301
Mirakkel!!! Hej allesammen!!! Nu skal i høre om mit mirakkel!!! Jaah, i dag var jeg inde hos min nabo og hun snakkede om at hun h...
Generel diskussion
Oprettet:
25. maj 2004
Visninger:
520

Annonce