{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
869 visninger | Oprettet:

Hvorfor skulle det gå ud over min skat {{forumTopicSubject}}

Det hele startede med at jeg var på ferie. Min faster Didde havde lovet at komme og give min lille skat mad og vand HVER dag. Hun havde en kattelem så hun kunne selv gå ud og ind. En dag da min faster havde givet Sille masd så kom vores nabo. Han sagde at Sille havde spist en af hans dumme guldfisk. Han havde renset sin fiskedam og fiskene stod i en balje på terassen om natten. Han sagde at den havde kostet 500 kr. Så sagde min faster at så måtte den godt nok have været af guld. Det ar sjovt. Men jeg tror bare det gjorde ham mere gal Alle i vores gade aftalte at de ville fange Sille og DRÆBE hende. Men vores nabos kone sagde at det gjorde de bare ikke. Det måtte være noget man kunne tale om.
Da vi kom hjem fra ferie fik vi det af vide. Jeg havde inden vi tog af sted på ferie sovet med Sille. Men jeg vågnede fordi hun kaldte oppe i køkkenet. Jeg gik derop og hun sad og spiste. Jeg skulle til at nusse hende men så vente hun sig om. Det var ikke Sille men en anden kat. Den løb ud gennem kattelemmen så hurtigt den kunne. Hvordan kunne vores nabo se forskelv på Sille og en anden kat? Jeg kunne bare se hvor meget de to katte lignte hinnanden. Jeg kunne ikke se forskelv men det kunne han midt om natten. Min far snakkede med ham og gav ham de 500 kr. som den klamme fisk havde kostet. Hvis den havde. Hvorfor stilte han fiskene på tearessen hvis de var så meget værd. Nå men han sagde hvis hun nogensinde satte hendes ben i hans have så ville han dræbe hende. Jeg viste at hun skulle væk for hun kunne jo ikke leve inde når hun plejede at lege ude. Der hvor vi havde fået hende fra lovede at have hende hos dem indtil vi fandt nogen der ville have hende. Men de var ikke søde ved hende. Vi var derude flere gange om dagen og hun hyldede når vi gik. Min tante og onkel fik hende så. Der var hun på en gård med en masse heste og en gammel hund. Der levede hun godt og hun havde det super. Hun var inde når hun ville og ude når hun ville. Vi skulle til sommerfest ude hos min tante og onkel og jeg glædede mig til at se Sille igen for det var længe siden. Men dagen før ringede min tante og sagde at de havde fundet Sille i kanten af vejen. Hun var blevet kørt ned. Jeg låste min dør og begyndte at græde. Min mor talte til mig gennem døren men jeg ville ikke åbne.
Til sommerfesten sagde min tante at jeg lige skulle se noget. Det var Silles killing og den lignede hende på en prik den kunne godt klare sig selv men den savnede Sille. Og det gjordt vi alle.
Klik på mit navn og se Sille og hendes killing under hende. Eller kik på min nye killing Halloween!!
Pas på ens alle sammen venner bliver pludselig til uhyre hvis der forsvinder en fisk!!
Hilsen Nadia

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor skulle det gå ud over min skat
Kommentér på:
Hvorfor skulle det gå ud over min skat

Annonce