Forum kategorier

Hittekatte

Hittekatte

Medlemmer: 63
Forside Forum Medlemmer Annoncer Katte

Indlæser...
Sortering
info + undskyldning jeg ville gerne undskylde at jeg ikke har været på meget længe. jeg gik i decemper 2009 ned med en moderat til svær ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. mar 2011
Visninger:
678
Endelig fik misserne have Endelig har Katja og Bette fået mulighed for at komme ud. Og nøj hvor de elsker det!! I har det sikkert ligesom mig:...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. jul 2010
Visninger:
854
underskrift indsamling- vi vil ha valg http://onlineunderskrift.dk/Vis/Skriv%20Under/VALG
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. maj 2010
Visninger:
610
Hittekat klara jeg er blevet skældt rigtig meget ud på grund af Hittekatten klara og annoncen er blevet slættet uden at jeg har fået l...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. mar 2010
Visninger:
783
fødselsdag (26år) Lonnie har fødselsdag og det har hun jo og det er idag Lonnie har fødselsdag og det har hun jo idag og hør nu h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. jan 2010
Visninger:
676
gammel smølf trylder http://www.ihimlen.dk/index.php?i=Sjov-Ting&u=MagiskSmoelf prøv det her... gammel smølf trylder det kort væk du tæn...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. jan 2010
Visninger:
636
forvirring af din jerne. Du SKAL prøve dette...! Det er 100% sandfærdigt! Der er åbenbart visse ting hjernen ikke kan håndtere!? Du ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. jan 2010
Visninger:
603
Billigt Bryllup? Er der nogen af jer der har nogle gode idéer, eller måske ligefrem nogle erfaringer I kan dele ud af, med at holde et b...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. dec 2009
Visninger:
2.540
kuk kuk...... bøøøøh min kat er squ lidt sjov.... hans ynglings leg er kuk kuk.. bøøh. vi leger det sådan her.. jeg gemmer mig bag en d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. dec 2009
Visninger:
554
min mis var ikke sød i nat... vi gik alle 3 i seng ca kl 23 og missen faldt hurtigt i søvn som han plager, jeg havde "lidt" problemmer med det, jeg l...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. nov 2009
Visninger:
661
Til moderløse hittekillinger Da vi fandt Katja var hun lidt for lille til at have mistet sin mor, og var kun rigtig rolig når hun sad helt inde unde...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. nov 2009
Visninger:
558
en side der er værd at gemme... denne side er guld værd..... den har kunne give mig svar på faktisk alle mine spørgsmål.... http://www.dyrlaegevagt...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. nov 2009
Visninger:
526
11 nemme genveje til sikkert vægttab. 11 nemme genveje til sikkert vægttab. 1. Hvis du spiser noget og ingen andre ser dig spise det, så er der ingen ka...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. nov 2009
Visninger:
1.199
er du god til at læse... Prøv og læse disse sætninger højt og hurtigt !! Ringeren i ringe ringer ringere end ringeren ringer i ringsted ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. nov 2009
Visninger:
1.216
Livets spørgsmål Livets spørgsmål Bare fordi man lider af forfølgelsesvanvid betyder det ikke, at DE i virkeligheden ikke er efter di...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. okt 2009
Visninger:
1.680
skifte en elektrisk pære Hvor mange katte skal der til for at skifte en pære? Perser: Elektrisk pære? Hvilken elektrisk pære? Somali: S...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. okt 2009
Visninger:
1.185
Vise ord fra Garfield Gifte mig - Jeg nedstammer fra en familie af lutter ungkarle. Bortset fra min beskedenhed er jeg fuldkommen. De...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. okt 2009
Visninger:
2.360
Regler for katte... 1. Døre : Tillad under ingen omstændigheder lukkede døre. For at åbne en dør skal man stå på bagbenene og daske målbevi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. okt 2009
Visninger:
1.535
et sødt brev fra karla (lang) Hej alle på katte-hjemmet. Jeg vil lige sende en lille hilsen. Jeg er glad for mit nye hjem. Her er masser af pla...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. okt 2009
Visninger:
2.256
mit besøg ved dr dyr + RABAT i tosdag var jeg en smut forbi dyrelægen for at købe nyt foder til kat missen som har gennem nogle tid haft ustabil mav...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. okt 2009
Visninger:
586

Annonce