Forum kategorier

De dejlige blandinger

De dejlige blandinger

Medlemmer: 120
Forside Forum Medlemmer Annoncer Katte

Indlæser...
Sortering
udfordring Ved ikk om jeg må skrive det her men hvis jeg ikk må skal jeg nok fjerne den. Jeg har et par udfordringer igang og jeg...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. aug 2011
Visninger:
436
Kat med til tyskland Jeg vil gerne købe en kat her i dk som jeg kan tage med mig til Tyskland hvad kræver det altså mht- vaccinationer osv o...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. feb 2011
Visninger:
760
hankat søges til avl ? hej alle.. jeg skriver her da jeg igennem et lille års tid har prøvet på at finde en rød hankat at parre min lille p...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. aug 2010
Visninger:
1.812
søger moderløs killing Vi har været så uheldige at få et kuld ind avlet killinger ved et uheld. Så nu har vi fået 2 små killinger, hvor bag be...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. aug 2010
Visninger:
1.228
Kat fundet i Greve Her er lige et link fra hundegalleri http://www.hundegalleri.dk/html/for_messagedetail.asp?Msg_ID=398421
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. maj 2010
Visninger:
570
drægtig hvor længe ?? hvor længe er en kat gravid fra parring til fødsel???
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. apr 2010
Visninger:
1.485
Løbetid ?? Hvor længe er hun katten i løbetid min er i løbetid nu og jeg er ved at blive sindsyg af hendes jammer hehe hvor længe ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. apr 2010
Visninger:
1.061
projekt ja her i 9 klasse har vi projekt ude, og vi skal finde et emne under menneske skænber har i nogle ider?
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. jan 2010
Visninger:
441
R.I.P hej pleAS er der ikke nogle der kan hjælpe mig med at komme vidre i går aftes midste jeg ´min nye kat sebsatian, på en ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. okt 2009
Visninger:
573
Efterlysning ! min sebastian er løbet væk er i ikke søde at se ancc?:/
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. sep 2009
Visninger:
588
Så kom killingerne... Navnehjælp tak:) Ja nu fik missemor så killinger:) 2 dejlige små killinger. Da hun er førstegangs mor er det fint med kun 2:) Idag er ki...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. jun 2009
Visninger:
913
anholdt for 19 katte drab Den 18-årige teenager fra Florida, Tyler Hayes Weinman, er anholdt for at have dræbt 19 katte på forskellige be­stialsk...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. jun 2009
Visninger:
1.141
KILLINGER! - VIGTIGT! Ja, har lige et par spørgsmål om killinger.. 1. Hvornår må de tages fra moren 2. Hvilken mad giver man dem, lige n...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. jun 2009
Visninger:
927
ET GODT NAVN ;) Nogen der har nogle gode, specielle og søde navne til 2 små kattekillinger?
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. jun 2009
Visninger:
1.334
stjålet mobil hej alle jeg fik min mobil stjålet får ca 2 måneder siden, og har lige modtaget en regning på 1500 kr. og jeg bruge...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. maj 2009
Visninger:
692
Dårlig mave Er der nogen der har et godt råd ang en killing på ca. 15 uger med dårlig mave??? Han får godt foder og jeg har prøvet ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. apr 2009
Visninger:
469
udfordringer jeg har nogle udfordringer i gang og ville høre om i gad gikke forbi og stemme på den i bedst kan lide. vil gerne høre...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. apr 2009
Visninger:
517
bedømmelses rundte hej er der nogle der er friske på en bedømmelses rundte? hvis i er så bare lige skriv og så bedøm de katte folk har så ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. apr 2009
Visninger:
459
de små ballademager hej alle. må vi ikke hører jeres sjove historier om hvad jeres katte kan finde på at lave af ballade. vores hankat,...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. mar 2009
Visninger:
483
hej er der nogen der ville udfordringer mine katte
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. mar 2009
Visninger:
490

Annonce