1.282 visninger
|
Oprettet:
Jose, Tarzan, Mille & Smokey <3
13. okt 2011 Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 6 Emner: 32 Svar: 869
13. okt 2011 Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 6 Emner: 32 Svar: 869
Ideer til fødselsdag (kat) {{forumTopicSubject}}
Tarzan fylder snart 1 år, og jeg vil gerne gøre det til en god dag
Jeg har kun planlagt, at sætte et flag op ved hans foder automat, og købe lidt godt til ham.
Min pony bliver jo både pyntet med flag, rød sløjfe om halsen, lagkage og gaver.
Nogle gode råd til, at fejre katten?
jun 2011
Følger: 5 Følgere: 5 Katte: 2 Emner: 41 Svar: 831
Synes det er lidt overdrevet, det der med at holde fødselsdag for kattene, men det er måske bare mig?
okt 2011
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 6 Emner: 32 Svar: 869
Men min pony nyder ny hans fødselsdag fuldt ud
Så tænkte, at jeg ville gøre det samme for Tarzan.
jun 2011
okt 2011
jun 2011
Jamen så go for it ..
jul 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 66
mar 2012
Følger: 5 Følgere: 5 Katte: 5 Emner: 76 Svar: 919
okt 2011
Han har fødselsdag her d. 2. så jeg kan ikke rigtig nå og bestille noget
okt 2011
Sløjften tør jeg dog ikke, da han stadig er lidt voldsom når han leger, han skulle jo nødig sidde fast!
Lejetøj har han bunkevis af, og bruger det ikke rigtig, da han er ude det meste af dagen. Så tænkte bare, at købe lidt lækkert
Nu laver jeg jo lagkage til min pony, og kunne også godt tænke mig, at lave en til Tarzan, men hvad dælen kan man dog lave den af? Ved ikke om det mere bliver til en "kødsalat"
jul 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 66
http://shop.petworld.dk/product/kattegraes--baldrian-/poly-katteparfume.aspx#top
Ellers findes der rigtig mange forskellige udgaver; såsom kattelegetøj, urter etc
dec 2011
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 2 Emner: 92 Svar: 533
DET SKAL FEJRES.
Jeg plejer at købe noget legetøj... Det behøver jo ikke være dyrt - Måske en lille tøjmus. - Og så lidt af de dyre lækkerier.
Ved desværre ikke hvornår min Pusser fylder år, da hun er fra internat, så de får begge på Ymers fødselsdag. Første år købte jeg en eller anden legedims til ham, og hun snuppede den med det samme...
Min mor satte flag op for hendes kat og sang fødselsdagssang for den. Hi hi..
Mine katte får også julegaver - Og de køber til mig(Gode gaver) - Og de køber til min kæreste, min søster og min mor. Jeg skriver på til og fra kortene for dem. Små og store bogstaver. Nogen bogstaver vender rigtigt, andre ligger sidelæns og nogen står på hovedet. He he. Det er da lidt hyggeligt og sjovt.
Det betyder ikke det store for mig, at kattene ikke forstår hvorfor.... De kan jo lide at blive nusset om..
Stik ham et kyllingelår eller en god engelsk bøf
okt 2011
Lonnie: Ja, jeg synes nu også det er hyggeligt.
Det med gaverne gør jeg også, min mor gør det også, hun giver også selv en gave til min pony hvert år, trods hun er bange for dem
Må lige gå i fakta, og se om de ikke har noget lækkert kød til ham, har kun BBQ marinerede kyllingefilet i fryseren.
Tak for svar alle sammen, har fået en masse ideer. Hvis ikke han løber ud som noget af det første om morgenen, skal der nok komme billeder
Ideer til fødselsdag (kat)