{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
926 visninger | Oprettet:

Voksen fødselsdag {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg søger en eller anden sjov aktivitet mig og min familie (min kæreste, mor og far) kan lave på min fødselsdag. Bor i Storkøbenhavn.

Jeg var ude i at prøve at skyde med pistol eller lerduer, men det er en tirsdag jeg har fødselsdag. Så tænkte jeg på en rundvisning på nordisk film, men det er kun lørdag og søndag.

Jeg kunne godt tænke mig go-kart, men tror det er for dyrt.

Paintball lyder rigtig spændende, men vi er alle overvægtige og det vil ikke blive til meget.

Men er der nogen der sidder med nogle gode ideer? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Voksen fødselsdag
  • #2   9. aug 2013 Hvis man kan lide at se dyr der har det godt, kan jeg ikke anbefale den blå planet, da mange af dyrene har ALT for lidt plads. De har selv indrømmet at de har valgt at have flere arter frem for at sørge for bedre forhold:-(
    Bowling?
    Tivoli?
    Bakken?
    Rundvisning på Toms chokoladefabrik?

Tillykke med på tirsdag:-)

• #4   9. aug 2013 Jeg glædede mig så meget til at komme derind og de har også et gigantisk akvariet med god plads! Stort set alle de fisk de havde tidligere (Danmarks akvarium) har desværre fået mindre plads:-(
    De har fx 4 sæt chiklider (staves?) der står i akvarier der er 30*30 (et pr par) uden noget at gemme sig i, helt tomme, bortset fra vand. Det er fisk der foretrækker at gemme sig i tangskove.
    Deres elektriske ål har fået mindre akvarie, deres skildpadde (kan ikke huske hvad slags den er) har så lidt plads at den dårligt kan vende sig i akvariet smiley
    De har også et akvarie med 3 slags hajer (små) de ligger i lag i akvariet og gemmer sig under hinanden:-(
    Jeg blev i hvert fald meget ked, gal og skuffet da jeg var der:'(
    De har stadig det der rør ved dyrene akvarie, men siger ikke noget til de børn der er stride ved dyrene:-(
    smiley

• #6   9. aug 2013 Ja, det var også det jeg håbede og forventede, ligesom zoo, der forbedrer dyrenes forhold hver gang der bygges om og det har de jo gjort uafbrudt de sidste mange år;-)
    Hvad med zoo?

• #8   9. aug 2013 Det synes jeg. Ved der er mange der synes at det er stort og flot, det ser jeg bare ikke, jeg ser på dyrenes forhold.
    De nye dyr har fået ok/gode forhold, det kommer nok til at blive trangt efterhånden som de vokser til...
    Deres kæmpe akvarie er imponerende! Men igen; om et par år når hajerne er voksne, bliver det trangt.

Og så er der en del af de ting de har lavet, der ikke fungerer. Vi var der et par uger efter de havde åbnet og mange ting var allerede gået i stykker eller blevet slidt.
    Fx er der bygget en gang, hvor man går igennem det store akvarie. Det er lavet så man kan se fiskene over, under og på begge sider. Det var allerede så slidt af folks sko at "gulvet" var hvidt og siderne var ridsede af børn der slog på dem og sådan. Der mener jeg jo at de ikke har gennemtænkt designet.
    Toiletterne vi brugte var 40 grader varme (det var en temmelig kold dag, ca 15 grader udenfor) igen mener jeg at de har fejlet i designet, de havde glemt at sørge for luftcirkulation, så varmen fra håndtørrerne blev ledt ud fra toilet rummet.
    Mange akvarier var også uden skilte om hvad der var i eller kun nævnte nogle af arterne.
    Der var mange ting jeg synes var uacceptable for et sted, der har reklameret så massivt for at det var topmoderne og det ypperste af det ypperste.

• #10   9. aug 2013 Der er masser af muligheder og i kan jo sagtens gå i den blå planet, selvom jeg er mega utilfreds...

• #13   10. aug 2013 Det der var værst for mig var netop dyrenes forhold!
    Det andet var bare med til at gøre mig godt gal i skralden:-(

Kommentér på:
Voksen fødselsdag

Annonce