{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
569 visninger | Oprettet:

Hjælp fødselsdag {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen smiley

Jeg søger lidt hjælp. Min kæreste har fødselsdag på søndag, og jeg vil gerne gøre hans dag så god som muligt. Hans familie kommer til kaffe og kage. Men mit problem er at jeg ikke ved, hvad jeg skal finde på, og vi har heller ikke for mange penge. Jeg havde tænkt på brunch - det er jo altid hyggeligt.

Han ville rigtig gerne have en kat mere, men vi må desværre kun have en her. Så det er jeg ikke sikker på, at jeg tør bevæge mig ud i.

Jeg ville høre om der er nogen der har nogen gode ideer eller noget i selv har gjort?

God mandag aften smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp fødselsdag
  • #1   26. mar 2012 Hej Sofia.

Min kæreste har også fødselsdag på søndag smiley
    Jeg laver morgenmad på sengen, og ellers kommer der gæster efter middag, hvor vi skal have boller og lagkage. Nogen bliver og spiser til aften, og ellers sker der ikke det store. Tror det bliver en rigtig hyggelig dag, med forhåbentlig godt vejr og dejligt selskab smiley

Der skal ikke det store til for at glæde en man har kær, så længe man har hjertet på rette sted smiley

• #2   26. mar 2012 Det er rigtigt nok Anne smiley Vil bare så gerne have at han får en dejlig dag for det fortjener han rigtig meget smiley

Jeg laver i hvert fald brunch smiley

Kommentér på:
Hjælp fødselsdag

Annonce