{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
861 visninger | Oprettet:

mad til nybagt mor {{forumTopicSubject}}

jeg skal i næste uge over til min svigerinde, som skal have sig en baby. Min lillebror kan ikke få barsel, så jeg har meldt mig til at komme og tage mig lidt af den nybagte mor og den lille ny.

Jeg har ikke selv fået børn, så jeg vil høre jer om der er nogen bestemt ting i var glade for at få hjælp til de første dage.

Desuden tænker jeg at lave en masse god mad og smide i fryseren til dem så de har til nogle dage. men hvad skal jeg lave til hende? Er der ting jeg skal undlade, da baby kan få mavepine af dem eller andet?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mad til nybagt mor
  • #1   16. dec 2011 Du skal helst undgå stærk mad, ellers tror jeg ikke der er nogle begrænsninger smiley

• #2   16. dec 2011 Det er skønt at få hjælp til madlavning, støvsugning, rengøring, tøjvask osv. God ide at lave mad til fryseren smiley og lad endelig være med at komme med gode råd omkring barnet det kan godt slå en nybagt mor, med kroppen fuld af hormoner, ud af kurs. Ros den lille ny det elsker enhver mor også smiley
    Når du laver mad så undgå for krydret mad ellers er der frit slag. God fornøjelse.

• #3   16. dec 2011 Hun skal også undgå kanel (tænker her i risengrødssæssonen) det kom jeg til at spise da jeg ammede og fortrød det bitterligt :o/

Ellers er jeg enig i at det er rart at få hjælp til rengøring og tøjvask. Hvis du har mod på det så tril en tur med barnevognen så din svigerinde kan forkæle sig selv med et langt bad, en lur eller begge dele :o)

Kommentér på:
mad til nybagt mor

Annonce