Hjælp han eller hun, samt valg af navn. {{forumTopicSubject}}
Hejsa er der nogle herinde der ved hvordan man kan se forskel på en han eller hun killing?
Sagen er den, at jeg i fredags tog en vildkat killing til mig. Den har levet sammen med sin mor og sine søskende inde ved mine forældre, hvor de blev født. Mine forældre har 3 katte og 2 hunde i forvejen og ville derfor ikke begynde at give dem mad. Men ringede til dyrenes beskyttelse fordi de kunne se at missemor ikke kunne skaffe nok føde. Men dyrenes beskyttelse kunne ikke hjælpe, da de ikke var i nød som de sagde. I stedet tog min bror en af killingerne, og ca en måned efter har vi hverken set missemor eller nogle af killingerne, kun den ene som jeg nu har taget til mig. Skæbnen må have valgt, og jeg kunne slet ikke bære at se det lille myr. Derfor tog jeg den til mig.
Nu er spørgsmålet bare om det er en dreng eller pige? (kan ikke vente til mandag, hvor den skal til dyrlæge griner)
Og så vlle jeg gerne finde et navn der passede til dens skæbne. et navn der betyder "overleve" , "den tapre" "udholdende" , "stærk" eller andet. Men kan ikke lige finde et navn. Er der nogle der kan hjælpe?
Jeg prøver at tage nogle billeder af den, og så kan jeg ligge det ind så i kan bedømme. På forhånd tak Mvh. en nybagt missemor
maj 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 4 Emner: 2 Svar: 6
apr 2011
Følger: 24 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 42 Svar: 2.770
Vores dreng hedder Hector.
Du skal være velkommen til at nuppe :PP
feb 2008
Følger: 7 Følgere: 11 Katte: 6 Emner: 1 Svar: 145
nov 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 3 Emner: 7 Svar: 216
Måske hun kunne hedde Hope, eller Lucky, eller Faith, eller måske Idun
maj 2006
Spændende bud på navne, tusind tak Gerne flere, så har jeg lidt at vælge imellem.
jan 2008
Følger: 23 Følgere: 25 Katte: 4 Emner: 144 Svar: 820
feb 2010
Følger: 1 Katte: 5 Emner: 11 Svar: 27
apr 2011
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 60 Katte: 1 Emner: 144 Svar: 4.146
har et X og et Y kromosom. Derfor er det meget
usædvanligt at se trefarvede hankatte.
Hvis man finder en trefarvet han vil den have
en genetisk fejl (og det sker kun for en ud af nogen
tusind), da den vil have tre kønskromosomer: XXY.
Som følge heraf vil den oftest være steril"
Scroll ned til side 31 for at læse mere:
(link fjernet)
jan 2009
Følger: 26 Følgere: 24 Katte: 5 Emner: 6 Svar: 120
maj 2006
Jeg takker også for de kreative forslag til navn, er dog stadig ikke kommet frem til en endelig beslutning. Så indtil videre er det "mis". Og så må vi se Når navnet er fundet, bliver hun oprettet herinde og forhåbentligt stemt ind
apr 2011
Har kendt maaaange misser der har hedet det samme som mig.
Hjælp han eller hun, samt valg af navn.