1.076 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Reklamer på TV3 Reklamer på TV3

Hejsa alle kattetosser smiley

Er jeg den eneste der ikke kan abstrahere for tv3's nye trip med at fylde skærmen med reklamer oven i udsendelsen, Lige for tiden har de 'Støt brysterne, brystgalla lørdag 21:00' stående i højre side for neden?

Jeg har skrevet en brokke mail til dem.... Vidste ikke lige hvem jeg skulle sende til, så har sendt en til alle mail adresser på deres kontakt side
( (link fjernet) )
jesper.christensen@tv3.dk
jakob.sorensen@tv3.dk
soren.kaule@tv3.dk
thomas.damsgaard@tv3.dk
jesper.christensen@tv3.dk
carsten.ellemo@tv3.dk
kasper.vilstrup@tv3.dk
frederik.olesen@tv3.dk
marlene.fog@tv3.dk

Mange bække små, går en stor å....

Jo flere der brokker sig, jo større chance er der for de piller det af igen.

Så til jer der også er generet af det, må jeg have lov til at opfordre jer til at skrive en klage.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 500 kr.
  • Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Reklamer på TV3
  • #1   24. okt 2011
    Athenedora & prinsessen .
    Ja bla. og lige nu står der det der med brystgalla på skærmen og det bliver der under hele udsendelsen(sjovt nok står det der ikke når der er reklamer smiley )

Som om det ikke er nok der er reklamer hvert kvarter :O)

• #3   24. okt 2011 ja det er p**** irriterende!

• #4   24. okt 2011 Det generer ikke mig, jeg er mere træt af reklamepauserne *GG* Men de skaljo være der

• #5   24. okt 2011 Ingen af tingene generer mig.. Jeg ligger slet ik mærke til det, fordi filmene/programmet/tv serien er for god smiley

Og reklamerne midt i programmet nyder jeg rigtig godt af, for jeg bruger dem, som tispause eller tømme kattebakke pause smiley

• #6   24. okt 2011 Reklamepauserne har jeg heller ikke det store imod (utroligt hvad man kan nå under reklamerne, faktisk *gg*)

Jeg synes bare det er noget fis at skrive oven i udsendelsen og så står det lige der hvor man læser undertekster, så jeg får hele tiden læst den øverste undertekst og den kommer til at slutte med brysterne hver gang.... uhrl smiley
    Så fik HØRT ncis færdig og nu har jeg pænt skiftet kanal... *gg*

• #7   24. okt 2011 Janni:
    Jeg har da studset over at de er begyndt på det, men abstraherer fra det.
    De har gjort det samme på Kanal 4 i lang tid, så jeg har nok vænnet mig til det:-).
    Reklamepauser er gode til at tisse og brygge kaffe i:-)
    Jeg er bare så træt af Leasy............
    Nå, men så kan jeg jo lave lidt mere end kaffe!

• #8   24. okt 2011 På trods af at jeg ikke ejer et TV, så synes jeg godt nok også, at det er møg irriterende, når jeg er på besøg hos andre, og vi ser noget på 3'eren.. men det stopper FORHÅBENTLIG igen smiley

• #9   24. okt 2011 Mette:
    Hvordan klarer du dig uden TV? Er det over mobilen?
    Jeg er bare nysgerrig!

• #10   25. okt 2011 Jeg har faktisk fået to pæne svar tilbage på den mail jeg sendte i går, om de blot er høflige eller rent faktisk overvejer at fjerne reklamen kan jeg så ikke sige.... men nu må vi se smiley

Men dejligt med en tilbagemelding... og igen kan kun opfordre folk til at skrive derind.... For jo flere der brokker sig, jo større effekt har det smiley

• #11   26. okt 2011 Marianna - Nej, jeg bruger ikke min mobil til TV-kigning. Jeg har altid holdt mere af at læse end se TV. Desuden, så vænner man sig 'hurtigt' til det smiley

Kommentér på:
Reklamer på TV3

Annonce