774 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Ting der ikke kan lade sig gøre.. Ting der ikke kan lade sig gøre..

Nu har jeg siddet og stirret på tvguide på nettet i lidt tid.. Og det kan altså ikke lade sig gøre.. hehe..

http://www.tvguide.dk/

Se på tv3.. Der står der kommer Det bar' mænd kl 23.55 og kl 00.05 kommer der Nurse Betty.. Jeg har altså set Det bar' mænd før, og den tager ikke kun 10 min, og da slet ikke på tv3, når der skal være reklamer også.. hihi.. men på tv3's tekst-tv, står der nu heller ikke noget om Nurse Betty.. hehe..

Og en anden ting.. I dag da jeg gik sammen med min veninde hjem fra City 2 i Taastrup (et butikscenter), så gik op mod stationen, og der har de lige lavet vejnettet om, så man skal helt op bag i for at komme ind til City 2, har lavet en tegning, da det ellers er umuligt at forstå:

http://www.camissen.dk/veje.jpg

Det store røde område er City2. Den grønne firkant er det der hedder grøn parkering.. Den kommer man igennem når man går op i mod stationen.. Det lillae pile er dem jeg har lavet som viser kørselsretningen.. Der er ensrettet de fleste steder.. Den rødlige pil hvor der er et spørgsmålstegn ved siden af, er så den jeg er i tvivl om.. hvorfor er der overhoved kørebaner der, når det er umuligt at komme hen til dem?.. hehe.. I krydset er der ikke nogen der rammer dem.. Og den som kommer fra Carl Gustavsgade er tvunget til at dreje lige inden..

Det er sikkert ikke nemt at forstå hvad jeg mener hvis man ikke er kendt i Taatsrup.. men synes virkelig det var underligt.. hehe.. Så er tvprogrammet nok mere forståeligt.. hehe..

Har I ellers andre ting I er faldet henover, som er umulige? smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ting der ikke kan lade sig gøre..
Kommentér på:
Ting der ikke kan lade sig gøre..

Annonce