{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
632 visninger | Oprettet:

Jeg får stress ( zap zap zap) {{forumTopicSubject}}

Kender i det når der er flere film i fjernsynet man bare skal se, men så går de på samme tid... ak ak... spiderman som jeg har set før på tv3 og pelikan notatet på 3+ og oven i det så er der den der perfect picture på den svenske tv3... aaaaiii kan ikk klare det... og så er der reklamer på stort set samme tid... æv altså...

Nå vil smutte ind til fjernsynet igen og zappe rundt mellem alle mine film jeg bare bliver nødt til at...

Puuuha får helt sved på panden af alt den zappen.... suk

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg får stress ( zap zap zap)
  • #1   26. jan 2008 Så er det godt man har alle de gode film i dvd'samlingen smiley
    Dog ser jeg så også sjældent fjernsyn. Gider ikke alle de skide reklamer. Men film ser jeg nu masser af smiley

• #2   26. jan 2008 God smag i film du har Lykke...

Og jeg har nu set alle filmene en gang før, men altså der er bare nogle film man kan se igen og igen, og jeg må indrømme jeg endte med at se Pelikan notatet uden for meget zappen frem og tilbage... John Grisham er altså bare genial, elsker hans bøger og de film der kommer ud af dem.

Jeg har intet imod reklamer, de måtte bare gerne komme med lidt større mellemrum, men hvor er det dog rart der indimellem lige kommer en tiltrængt tissepause *GG*

• #3   26. jan 2008 Jeg er altså også vild med John Grisham. Har læst mange af hans bøger og også set en del af filmmatiseringerne.....pragtfuldt.

Kommentér på:
Jeg får stress ( zap zap zap)

Annonce