{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
675 visninger | Oprettet:

At vælge, hvem man vil være {{forumTopicSubject}}

Jeg er for det meste en meget kærlig og ærlig person, men her inde for den sidste måneds tid, synes jeg det har givet en masse bagslag..pænt det kan lade sig gøre, og ja ærligt..

Hmm synes bare ikke jeg får det godt af det. da jeg tit får svar på tiltale når det drejer sig om noget jeg ikke selv kan bestemme helt..

Ja det er om katte og div opdrætter..

Skal man tænke på sig selv og hvordan man har det, og lade være med at være så fandens bange for at såre andre, og tage den at de bliver det..

eller skal man bide det i sig og svare i vest men stadig så ærlig man kan være, og så går rundt der med en knude i maven.

hmmm tror bare jeg kravler under min dyne igen..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At vælge, hvem man vil være
  • #1   10. aug 2011 Ingen overlever ved at gå og gemme på ting.

Og ingen behøver at være hverken pæn og venlig altid - det er der ingen der er eller kan være.

Hober det sig op indení - så vælter korthuset en dag.

Jeg for mit eget vedkommende sørger for at ryddet op i det der nager - ingen grund til at slæbe rundt på det.

Der er så mennesker der er i stand til at kapere mere end andre.

Der er mennesker der ikke har behov for at delagtiggøre mennesker det egentlig ikke komme ved hvad man "sysler" med

Andre har stort behov for at vende vrangen ud af sig selv hele tiden for at bestyrkes i hvem der er god - og alle de andre er så dårlige.

Hvorfor ha' så svært ved det man nu engang er - det er uitrolig vanskeligt at lave om på. Og tænk hvor kedeligt var vi alle ens.

Og ja, livet det kan være hårdt - enten på den ene eller anden måde - sidste uge var ihvertfald ikke min:-(

• #2   10. aug 2011 Tak for det du skriver Lis, det er osse lige mine tanker...

Jeg skal lære at det ikke er mit job at sørge for at andre ikke skal får det dårligt over hvad andre beslutter.. griner, lyder nok forvirrende..

Men nu har jeg valgt at jeg vil ikke bare være sød og smile og tage i mod mere, får at andre skal have det godt..

Ler, jeg kan nu godt lide at blive rost, men ikke lide det på ændres bekostning.

Det gør mig ondt at det ikke lige har været godt for dig den sidste uge, bliver helt ked...

• #3   10. aug 2011 Man skal vælge at gøre det gode for sig selv.. f**k jantelov og alt det der... hvis du skal have det dårligt for at andre kan få det godt, er det jo ikke det værd.. Nu kender jeg slet ikke din situation men, jeg føler alligevel jeg vil skrive i dit indlæg...
    Husk altid at sætte dig selv først, og dine interesser, din familie og alle de ting der er vigtige for netop DIG.! smiley selvom det måske kan gøre andre lidt kede af det, eller irritere dem.. Det er ikke det værd at spilde sin tid og kræfter på andres problemer, som alligevel gør dig trist.. Du lever kun engang, og selvom man sætter sine værdier først, skal der nok være nogen som vil elske dig for det, og din personlighed.. smiley Husk på dig selv, og skru lidt ned for det pleaser-gen smiley hehe..

• #4   10. aug 2011 Smiler.. tak for dit indlæg..

jeg tænker nu mere på, hvem har i andre valgt og sådan noget..

• #5   10. aug 2011 Hvem vi andre har valgt - hvad mener du?

Jeg er som jeg er - er det noget jeg har valgt? næppe - det er noget livet har formet mig til.

Vi godt sige til os selv vi vil være sådan og sådan - kan vi blive det - det tror jeg ikke på - det er nærmest umuligt at lave om på sig selv.

Jeg har ikke brug for nogen der roser mig - jeg er faktisk helst fri - det er flovt. Og ja, jeg mener det - andre elsker det.

er det ene mere rigtigt end det andet?

• #6   10. aug 2011 Jeg vælger at afgive min mening i et ikke-angribende tonefald, og aldrig glemme sin ydmyghed! Ydmyghed og ord som "Okay det vidste jeg ikke" eller "Jeg tog fejl" er sjældent set, men gør en samtale mere rar, at man ikke skal være på dupperne hele tiden og føle at man skal rede sin egen r*v konstant. smiley
    Holder mig altid fra emner, som jeg er helt blank på eller hvor jeg kan se det bliver intenst angreb.

Dog skal man også altid huske at man ikke kan høre tonefald over skrift, og folk har en tendens til at finde det negative frem hurtigt, så at give hinanden lidt snor og vær åbne.

• #7   10. aug 2011 Kan ikke rigtig være andre end mig selv.. Men jeg vælger min egen fremtoning.

• #8   10. aug 2011 Lis jeg har bare den mening at det er noget vi enten tilvælger eller fravælger..

Men jeg kan da også spørger, hvilken personlighed er du, ang det med hvordan man er over for andre.. og det har du jo svaret på i første indlæg du skrev..

men derfor må du da gerne svare igen..

Tilde.. et godt valg.. tak for dit indput

• #10   10. aug 2011 Tak for dit indput Felis... Det tager jeg til mig, god måde at fremlægge det på

Kommentér på:
At vælge, hvem man vil være

Annonce