743 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "forsvundet"
Kat forsvundet
Hej allesammen, Jeg har en kat på 10 mdr., som både er inde/ude kat. Men mere indekat end udekat. Han plejer altid at komme indenfor når jeg kalder på ham. Allerede ved første kald plejer han at r...
Hej allesammen, Jeg har en kat på 10 mdr., som både er inde/ude kat. Men mere indekat end udekat. Han plejer altid at komme indenfor når jeg kalder på ham. Allerede ved første kald plejer han at r...
Skrevet af: Bimmer B - 2. apr 2021
Forsvundet.
Det her er en efterlysning, da min dejlige kat Wolfe er forsvundet hjemmefra. Wolfe forsvandt i løbet af den 1/7-2010 fra Mariegårdsvej 2, 3 th i Haderslev. Vi har uden held søgt efter ham i nabol...
Det her er en efterlysning, da min dejlige kat Wolfe er forsvundet hjemmefra. Wolfe forsvandt i løbet af den 1/7-2010 fra Mariegårdsvej 2, 3 th i Haderslev. Vi har uden held søgt efter ham i nabol...
Skrevet af: Karina M - 3. jul 2010
Spar penge på din forsikring
dec 2009
Følger: 5 Følgere: 29 Katte: 5 Emner: 118 Svar: 843
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 60 Katte: 1 Emner: 144 Svar: 4.146
"vil i ikke hjælpe os med og finde lucas igen
han har været væk siden fredag d29/7 ved 19 tiden da han gik ud for og være sammen med nogle venner og så ringet han til sin mor idan søndag d31/7 kl 19.20 for og sige han var ok men kom ikke hjem....siden har ingen set ham
har er ca 152 høj har lyseblå sko på og blå shorts og blå bluse på sidst set ved jyderup kirke..
ser man lucas ring på 52401171 det er lucas mor lone andersen
mvh lucas familie"
aug 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 2 Svar: 863
Hvor gammel er drengen ?
Og hvor er politiet henne i sagen ?
forsvundet