Har brug for et spark bagi {{forumTopicSubject}}
JA sagen er den at vi i maj mistede vores højt elskede kat, Turbo, efter en lang krævende og svær sygdom, hvor dyrlægen self var med indenover hele vejen igennem til han blev aflivet d 21/5.
Vi havde en hunkat udover ham, og fik hurtigt efter en ny kat til a holde hende med selskab, da hun manglede det.
Men men men selvom de er dejlige og kærlige, føler jeg intet for dem længere, ikke efter Turbo blev aflivet, jeg savner ham hverdag, og jeg mest af alt lyst til a sælge de to andre, også slet ikke have kat. Jeg ved godt det dybeste set ikke er det jeg vil, men ja savner ham, og synes bare det hele er blevet træls.
Spark mig bagi og sig jeg ska holde op og komme videre...
jun 2011
Følger: 5 Følgere: 5 Katte: 2 Emner: 41 Svar: 831
Er ked af at høre du har mistet en misser ..
Men prøv at se på dine katte og virkelig tænk over at de har nogle helt andre kvaliteter end den du mistede ..
Og man skal ikke have en ny Turbo, du skal nyde dine andre katte!
feb 2009
Følger: 8 Følgere: 8 Katte: 3 Emner: 45 Svar: 229
jun 2011
Følger: 5 Følgere: 5 Katte: 2 Emner: 41 Svar: 831
Men nu har jeg fået to nye - og der tænker jeg bare over hvor heldig jeg er at få lov at få to jeg holder lige så meget af som min afdøde kat ..
aug 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 1 Emner: 253 Svar: 2.211
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.020
Desværre har vi også en tendens til at det vi hvade altid er bedre end det vi har.
Den samme kat får du ikke igen - men andre katte har andre ting - som kan være præcis lige så gode.
Måske du går og døjer med en from for skydfølelse fordi du føler sådan - det skal du ikke
feb 2009
jun 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 2 Emner: 104 Svar: 391
føler mig også dårlig tilpas, når jeg ønsker, at jeg kunne få Silke tilbage i stedet for yuki. synes ikke det er fair over for yuki at tænke sådan
minder vil man have for livet, lige meget hvem man mindes. dem kan ingen tage fra 'en. man kan mindes de sjove og specielle minder med andre, og på den måde holde katten i live og glæde sig over de katte man har.
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Men nu har du jo to katte, og de kan jo ikke gøre for det, så i et stykke tid må pligten og ansvarligheden drive værket. Elske nogen på kommando lader sig ikke gøre, men før eller siden skal det nok "lønne sig" så du kommer til at mærke nogle varme følelser for dem.
Mange tanker herfra.
feb 2009
dec 2006
Det kan jeg godt forstå! Det er jo sorg over at have mistet ham. Sorgprocessen tager tid, og det er en hård tid!
Det er så svært at bære, når den sidste tid med katten har været slemt præget af sygdom, men du må forsøge at tænke på alle de gode stunder du har haft med ham, før han blev syg. Den sidste tid vil altid gøre ondt at tænke tilbage på, men før eller siden kommer der en dag, hvor du kan mindes Turbo med glæde.
Har du det ellers ok?
feb 2009
dec 2006
Håber du genfinder glæden ved de to katte, du har.
feb 2009
Har brug for et spark bagi