{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.064 visninger | Oprettet:

Øv oplevelse med lille killing i dag :( {{forumTopicSubject}}

Jeg sad ude på altanen for en times tid siden, og kigger så over på Aldi's parkeringsplads som ligger lige overfor.
Der går en spritstiv mand og lunter rundt . Kan se han så sætter sig på hug, og prøver at kalde en lille killing til sig. Han går lidt over til den og den smider sig kærligt på ryggen for at snakke. Herefter begynder han at hive den i halen, rigtig hårdt og trækker den rundt . Jeg stiller mig op og skriger til ham at han skal holde op , men han gir mig bare fingeren og fortsætter. DÉR fik jeg så nok , så jeg sprang ud over altanen og løb over til ham og sagde at man for helved da ikke skulle trække den sådan rundt i halen , Jamen den nyder det jo siger han så !

EJ stop så siger jeg og tager killingen væk fra ham , jeg blev så hidsigt at jeg kom til at kalde ham 'stive svin' og så gik flugten sku igang! Han blev voldsom aggressiv , så mig i fuld galop over vejen med en kat hængende under armen! Heldigvis for mig faldt han over kantstenen så jeg nåde at komme op i lejligheden og låse døren. Killingen bar heldigvis halsbånd, så jeg har lige været ovre og aflevere den, så den ikke skulle til at over den trafikkerede vej. FØJ hvor var han modbydelig !

Undskyld det lange indlæg , måtte bare lige ud med det

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øv oplevelse med lille killing i dag :(
Kommentér på:
Øv oplevelse med lille killing i dag :(

Annonce