{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
853 visninger | Oprettet:

Blev forfulgt af mand s: {{forumTopicSubject}}

neej hvor blev jeg bare bange ..
Nede på stortovet sagde jeg farvel til min veninde og gik mod Magasin hvor jeg lige ville købe et par sko, jeg havde prøvet tidligere idag. Så jeg går ind i Magasin og stiller mig på rulletrappen og en mand stiller sig lige ved siden af mig og siger alt muligt om jeg ser godt ud og har en go røv blabla, så jeg skynder mig bare op og finder skoene og betaler, mens jeg kan se han går i nærheden og holder øje med mig. Så jeg skynder mig bare vidre op af strøget hvor han hele tiden går i nærheden af mig , og enkle gange op på siden af mig og siger ting til mig, nogle ting forstod jeg ikke helt, men bla andet om vi ikke skulle på cafee sammen , om jeg ikke ville snakke med ham og andre ting .
jeg siger til ham han skal lade mig være, og skynder mig så meget jeg kan mød Bruuns galleri. da jeg når frem er han stadig i nærheden af mig, og jeg får hurtigt øje på nogle vagter som jeg skynder mig, næsten løber, hen til og beder dem få ham fyren til at lade være med at følge efter mig ..
de siger jeg så bare skal skynde mig hjem eller med busse eller hvad jeg nu skal , så skal de nok holde ham tilbage et par minutter ..
tror aldrig jeg er kommet så hurtigt hjem .. øv mine fusser :b ikke godt med højhælede

ville bare lige dele min oplevelse med jer, blev vildt bange s': han var mindst 30 ..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blev forfulgt af mand s:
  • #1   21. mar 2007 føj for den lede.... nogen mænd er bare skumle, perverse osv.... forstår dælme godt du fik fat i vagterne da :s

• #2   21. mar 2007 Sikke da en dum, ubehagelig type!

Jeg blev engang forfulgt på Amager Fælled, før de byggede Metroen der, osv.

En mand spurgte om han ikke nok måtte røre ved mine kvindelige former, oppe foran.

Jeg svarede at det måtte han godt, hvis han ville dø!

Siden så jeg aldrig mere til ham.

Men et par år før - havde jeg hørt - var flere blevet fundet myrdet på Amager Fælled.

Om det er en skræk-historie eller ej, ved jeg ikke.

Potetrøst herfra.

• #3   21. mar 2007 Hvor godt at du kom sikkert hjem... og forkæl dig selv oven på den ubehagelige oplevelse.

• #4   21. mar 2007 Azizam - puha smiley ubehaligt .. også få sådan noget afvide, så bliver man endnu mere bange ..

folk er generelt meget underlige .. i fredags var mig og 2 veninder i byen efter skole, og da vi venter på grønt får jeg lige øjenkontakt med en mand sådan meget hurtigt . så hiver han sin mobil frem, og begynder at tage billeder af os .. jeg blev så overrasket og overumplet at jeg ikke vidste jeg skulle gøre, mens mine veninder straks vendte ryggen til og fik mig til at gøre det sammen .. så gik han hen og viste det til sige venner som stå et par meter fra os, bag os .. også kigger vi lige derned og ser om han er gået ( det hele går rimelig hurtigt og det er ikke blevet grønt endnu) også begynder han at tage billederaf os igen . så blev det heldigvis grønt..

anne - jeg forkæler mig selv med mine nye sko :')
    også har jeg lige ringet til en veninde som kommer og lave magnetisme rapport sammen med mig som vi har for til imorgen - så kan hun lige trøste mig smiley hihi (:

• #5   21. mar 2007 godt at de vagter var der. uhauhauha.

• #6   21. mar 2007 jeg har også prøvet noget i den stil!
    2 veninder og jeg var i klub, vi gik lidt uden for også kommer der en bil forbi lige så langsomt og kigger på os, også lidt efter kommer de tilbage! også stoppe de også siger hej ? vi svare igen med hej, så begynder de at sige en masse om hvad vi laver så sent ude om aften og de åbnede døren til bilen og siger kom skal i ikke med? vi siger Nej!! også køre de ind og den p-plas vi stod på! også løb vi indefor ! - man får bare sådan et chok!!!

- Tina

• #7   21. mar 2007 ja det er simpelt hent utroligt hvor mange perverse stoddere der render rundt, nu er jeg jo mand og jeg syntes det er ok at kigge efter en flot jævnalderende pige
    uden dog at overbeglo hende, ku da også finde på at kommentere hendes udseendet på en pæn og høflig måde. derefter slutter det for mig.
    er squ glad fro at du rendte ind i de vagter og de har handlet helt efter bogen.

• #8   21. mar 2007 Tina m - det har jeg goså været ude for et par gange , nogle gange bliver vi pisse bange for de vil bare have os med, andre gange har vi det sjovt med dem og snakker lidt - vi sætter os dog aldrig ind i bilen eller nærmer os hvis vi føler de er efter os ..

johnny - jeg synes også det er okay at der bliver kigget på og alt det der, og har før fået kommentare - men for det meste af fyre på min egen alder - ham er var mindst 30 smiley har været ude for ældre fyres kommetare før, men det betyder ikke så meget for de smiler bare, er venlige men ham er blev ved med at holde øje med mig, og smilede ikke særligt når han snakkede til mig og var meget seriø.. og skræmmende .. puuha , var godt nok bange .. hura for vagter smiley

• #9   21. mar 2007 katie: ja det er squ ikke iorden hvis en gut på 21-22 år og derover står og savler over en 15 årig pige, så har han da godtnok et problem der burde kræve fængsel el indlæggelse

• #10   23. mar 2007 Hmm.... Ret ubehagelige oplevelser...

Jeg har også prøvet noget i den stil. Det var faktisk på et kræmmermarked, hvor der kom en herre, nok 3 gange min alder, og sagde et eller andet om at jeg var lækker.... Hmm... Havde lyst til at stikke ham en næve, eller ihvertfald sige det til min stefar der var med...
    Men gjorde ingen af delene.. Desværre, men det er nogle af de gange man tænker, havde jeg dog bare reageret. Siden har det da også hængt på mig, og jeg er ikke glad for mærkelige typer, giver dem end ikke en chance, nogle kan jo være flinke nok. Det er som regel det der førstegangs indtryk der er ubehageligt.

Så mit råd her er at få snakket om det, og lad være med at fortrænge det. Det dukker op en dag du mindst venter det.

Kommentér på:
Blev forfulgt af mand s:

Annonce