{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
805 visninger | Oprettet:

ØV oplevelse med DSB :(( {{forumTopicSubject}}

Jeg skal hente min lille killing i Randers på søndag, sammen med min kæreste.. Og da vi bor i storkbh var jeg tidligt ude med at få bestilt billetter, da "jo før jo billigere".. Men på daværende tidspunkt var min kæreste ikke sikker på at have råd eller om han skulle arbejde, så jeg købte og bestilte kun til mig selv..
Dagen efter besluttede han sig for at han gerne ville med, så jeg skulle igang med at få de her pokkers pladser til at passe sammen, så vi kunne sidde sammen.. Det krævede en 2-3 telefonsamtaler med DSB, men det lykkedes og jeg var LYKKELIG!! Jeg fik så et ordrenr. på rejsen ( det var kun turen hjem der blev bestilt, resten havde jeg købt over nettet )
Jeg gik så ned til DSB kiosken i dag for at få billetten, og fik den frygtelige nyhed, at der ikke var nogen bestilling med det ordrenr.!! Det forstod jeg intet af og ringede så ind til DSB igen, og hørte hvad der var sket ( her var så grædefærdig at det ikke kan beskrives, samt virkelig GAL! ).. Jeg får så fat på en super sød gut, der så fortæller mig at jeg skulle have hentet min billet efter fire dage senest, ellers frafalder reservationen.. WHAT?! Det var der INGEN af de 3 damer jeg en måned før havde snakket med fortalt mig, for så var da med det SAMME gået ned og købt billetten... Han siger så at der ikke er plads ved siden af min plads, og at toget er meget booket, og i samme sekund bryder jeg fuldstændig sammen.. Han skynder sig at sige med en rolig stemme, at jeg skulle slappe lidt af, for han skulle nok finde på en løsning så vi kunne sidde ved siden af hinanden på vejen hjem.. Det ender så med at vi skal skfte pladser 3 gange på hjemturen, men det var den eneste mulighed, så den måtte jeg tage.. Det blev ikke dyrere end den tidligere reservation heldigvis, men POKKERS også!! Og stakkels min lille kat, håber hun sover og så må jeg gøre mit bedste for at berolige hende under skiftene.. IIIIIH, men heldigvis sidder vi sammen OG han kan komme med toget hjem igen smiley

Lige et surt opstød, ved det blev lidt langt men håber i orker at læse det hehe.. Og det endte heldigvis forholdsvis godt, så jeg er lettet med en snert af irritation.. Nu prøver jeg bare at tænke på hvor SKØNT det bliver at hente min lille prinsesse og få hende hjem smiley smiley Jeg glæder mig helt vanvittigt!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ØV oplevelse med DSB :((
  • #1   8. jul 2011 Kan godt forstå du er træt af i skal skifte plads, men heldigvis er i sammen på turen hjem. Tror nok i skal få en god tur hjem med den lille ny alligevel =)

• #2   8. jul 2011 Jaaah, det møg irriterende, men må tænke på det positive, og det er jo som du siger, at vi sidder sammen hele turen smiley

Håber virkelig hun tager det pænt, men må tage det som det kommer smiley Men tak fordi du er så positiv, det hjælper lidt på nerverne smiley

Kommentér på:
ØV oplevelse med DSB :((

Annonce