512 visninger
|
Oprettet:
Godmorgen alle på KG :o) {{forumTopicSubject}}
Morgen for nogen - Nat for andre!
Skriver bare lige et lille indlæg, da jeg har siddet oppe hele natten, for at få gjort min store skriftlige opgave klar til klokken 12 i dag! Og så blev jeg lidt i tvivl, for har fået lavet mig en forside, og ved ikke om den er blevet "for meget" eller den er lige som den skal være! Så kunne det være rart med lidt kritisk sans udefra - vel trængende nu hvor jeg ikke selv har sovet!
Så hvis nogen har lyst, så kig lige Milles Sidste billede, som jeg lige har lånt til dette! :o)
(link fjernet)
MVH Channie
Og fortsat god dag! :o)
nov 2005
Følger: 33 Følgere: 32 Katte: 6 Emner: 84 Svar: 1.130
nov 2005
nov 2005
nov 2005
nov 2005
nov 2005
Følger: 12 Følgere: 11 Katte: 4 Emner: 99 Svar: 441
nov 2005
For havd sker der når Channie endelig skal printe??
Nogle gæt?? JEP Printeren har ikke mere farve, of har selvfølgelig ikke lige ekstra liggende...
Så jeg farer op for at tage en Taxa til skolen, for at kunne nå at printe der... Men nej, der vil gå minimum et kvarter inden den kom, så jeg løb hele vejen op til bussen, som jeg så røven af! Der var jeg godt nok meget tæt på at give mig til at tude! For med den næste bus, ville jeg ikke kunne nå det...
Men men, Channies hjerne kører jo på fulde drøn (har den jo gjort hele hatten) Så vupti og så får jeg en bil, der holder og venter på grønt til at tage mig med! Pyhh.. Det var en rar dame og mand der alligevel skulle i retning af min skole!
Så når op på skolen til 11.35 og skal så sinde en computer mens tiden går... Og får printet de 3 eksemplar jeg skal bruge og putten dem i plastik lommer og i mapper! Og vupti var hun på kontoret til 11.56!
Wuhuu længe leve rare mennesker der hjælper! :o)
Godmorgen alle på KG :o)