663 visninger
|
Oprettet:
Godmorgen til alle {{forumTopicSubject}}
Godmorgen Godmorgen....
jeg skal ikke lave noget spetielt end at søge efter job (Øv Øv) hvad skal jeres dag gå med????
håber alle får en god dag på arbejdet, til fridagen eller hvad man nu skal....
sep 2006
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 6 Emner: 21 Svar: 74
Jeg skal følge min yngste datter i dagpleje og hygge her hjemme med min store pige.. (hun har fri fra dagpleje da hendes dagplejer er syg...
Knuzz
aug 2006
Følger: 119 Følgere: 116 Katte: 9 Emner: 76 Svar: 912
jeg skal ind på kongens nytorv og stå i en stand fra DTU og vise 7.-9.klasser og 1.g'er noget om naturvidenskab - bioteknologi, som jeg læser.. Der står en hel masse naturvidenskablige uddannelser og viser deres del af naturvidenskaben i DEN NATURVIDENSKABLIGE LANDSBY.. Så hvis nogen skal derind, kan de finde mig ved standen der hedder mikroorganismer tæt på.. heh.. Glæder mig til at se om det går som det skal.. de skal se fermentorer, udtage prøver og se på dem i mikroskoper og så har vi en masse svampeprøver med..
aug 2006
Følger: 119 Følgere: 116 Katte: 9 Emner: 76 Svar: 912
hvis i syns det lød lige så spændende som jeg syns..
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Emner: 379 Svar: 4.280
monica- jeg skal lave stort set det samme som dig*S*
apr 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 96 Svar: 1.053
jeg er bare i vældig godt humør idag , for da jeg var på vej til skole , kom en venindeslillebror løbene og råbte 'de blokere!1!!'' WEEE ! :D:D:D :D
sep 2005
Følger: 42 Følgere: 40 Katte: 3 Emner: 152 Svar: 1.861
Nå men jeg er på job lige nu og slaæ være det til kl 16.15 og derefter skal jeg ud og købe en fødselsdags gave til en pige på 17....
Så det er heller ikke så spændenene...
Håber i for en dejlig dag...
Naja
sep 2006
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 2 Svar: 28
Jeg blev også vækket af katten lidt før jeg havde tænkt mig at stå op.
Hun synes nemlig tilsyneladende det er nemmere at springe/kravle/tumle henover sengen i stedet for under når hun skal forbi og ud på badeværelset (der er kun adgang dertil gennem soveværelset)... Og på vej tilbage kunne hun da lige angribe de tæer der stak fem under dynen..
JEg skal ikke foretage mig en hel masse i dag. Et smut til lægen, og så skal jeg have ringet til det firma der har tilbudt mig ansættekse fra første oktober.
Jeg talte med ham jeg havde været til samtale hos sidste mandag og blev lovet ansættelse, og han lovede at ringe tilbage i løbet af ugen, men har stadig intet hørt.
Så tænkte jeg lige ville gribe tlf. senere og høre om de havde fortrudt eller had årsagen kan være...
Ellers skal jeg bare hygge herhjemme med missen
apr 2005
Følger: 57 Følgere: 55 Katte: 12 Emner: 192 Svar: 597
Jeg skal i skole og have prøve i musklerne, gab gab.
Ha en dejlig dag og kryds fingre for mig
Godmorgen til alle