{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
589 visninger | Oprettet:

Godmorgen alle sammen {{forumTopicSubject}}

hvad så hvad skal man til og lave idag??

jeg har fri så jeg skal have styr på køkkenet (vi har haft en hård weekendt så vi var godt basket igår så jeg besluttet mig at jeg ville gøre det idag... men det er godt at vi har Fru marie til det hårde arbejde c",) jeg ville ikke undvære hende)

nå men når jeg har fået det kunne jeg godt tænke mig at lave en shokolade kage og en tærte....

men så er det at jeg har et lille problem jeg har ingen opskrifter på tærter er der nogle der kan hjælpe mig??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Godmorgen alle sammen
  • #1   29. aug 2006 selv godmorgen, ja jeg skal jo på arbejde og når jeg får fyraften skal vi ud og købe træ til et plankeværk

• #2   29. aug 2006 jammen så må du have en god arbejdeslyst..... og lyder dejligt med det andet....

• #4   29. aug 2006 *GG* michael den kunne jeg godt lide "som jeg evt. kunne stå op og lave"

men du må da have en god dag så....

• #5   29. aug 2006 Lundkvist kan du sove godt.... ¨

Jeannette hvad skal du der ud for?? (forstå mig ret) håber da ikke at det er alt for galt... men held og lykke håber de kan hjælpe dig

• #6   29. aug 2006 det lyder ikke godt... held og lykke og håber virkelig at de kan hjælpe... har selv prøvet at have starten på en diskus prolaps men vi nåede at opdage det inden den brød ud....

• #7   29. aug 2006 Monica jeg fandt en god opskrift ved at søge på google smiley

• #8   29. aug 2006 og ellers har jeg fri idag, og skal så have ordnet herinde smiley

• #9   29. aug 2006 Jeg skal male køkkenet færdigt og forhåbentlig i gang med stuen og så selvfølgelig bade og medicinere de små katte-pus, have handlet og bage to drømmekager som jeg skal have med til fødselsdag i aften og så selvfølgelig lige finde en gave til den samme fødsels dag....

Gad vide om jeg nogensinde lærer at man ikke nødvendigvis behøver at gøre alt i sidste øjeblik*gg*

Jeg håber i alle får en skøn dag =)

• #10   29. aug 2006 Dette er min sidste uge på mit arbejde (har sidste dag torsdag) men heldigvis er min afløser så godt inde i tingene, at jeg har fri - dog med mulighed for at yde hjælp via telefonen smiley
    Så jeg slapper af, og lader op, for på mandag starter jeg på drømmeuddannelsen.

Kæresten og jeg har væltet en væk (eller rettere sagt revet en lukket døråbning ned) i sidste uge, så jeg har lige det sidste oprydning at klare, og så skal jeg igang med lidt rengøring, for vi har "åbnet hus" på søndag i anledning af min fødselsdag...

Så det er hvad jeg skal lave..

• #11   29. aug 2006 Jeg har smadret min finger i en brændekløver, så jeg er sygemeldt fra mit arbejde. Så jeg sidder her og bruger venstre hånd på computeren.

Kommentér på:
Godmorgen alle sammen

Annonce