{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
815 visninger | Oprettet:

Jeg har været på krisecenter idag.... {{forumTopicSubject}}

Idag valgte jeg at tage tyren ved hornene...Min datter havde en del legetøj hun er vokset fra. Jeg overvejede at sælge det, men efter hvad de andre solgte det til ville legetøj til flere tusinde kroner max indbringe 300 kr.

Og som totalt på røven ville det også have været rart. Men på samme tid ville det være en dejlig følelse, at vide det var kommet nogle virkeligt trængende børn til gode.


Der var 2 store bæreposer fyldt med plastikdyr (de billige man køber i poser) Der var spil, opgavebøger, et løbehjul, en masse gode og fine børnebøger, bamser og kreative ting.

Vi afleverede det, og da jeg kom hjem skrev jeg et kort til min datter fra nissen...

Så har Nissen ryddet op på dit værelse. Så tog nissen afsted til et børnehjem, hvor børnene bor sammen med deres mor, og afleverede legetøjet der... Nu er der nogle børn der er blevet glade. Det er det julen handler om, nemlig at glæde børnene, og se lyset i deres øjne. Det var så dejligt, og det gav den helt rigtige følelse når man hjælper andre.

Så Nathalie nu bar du et fint værelse igen, og jeg har sorteret det hele i de rigtige kasser. Så jeg har hjulpet dig, og du har hjulpet nogle børn, som ikke havde noget at lege med

Kærlig hilsen Julenissen


Så hun kommer imorgen hjem til et op ryddet og får et fint julekort fra Julenissen

Og jeg sidder med glæde inden i, og tænker på de børn der nu har nyt legetøj smiley


Ville bare dele oplevelsen med jer, og samtidig sige: Selv om man selv er fattig på røven, kan man stadig glædes over at gøre noget for andre.

Knus og glædelig jul

Lise


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg har været på krisecenter idag....
Kommentér på:
Jeg har været på krisecenter idag....

Annonce