{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
723 visninger | Oprettet:

ville du betale for? {{forumTopicSubject}}

ville du betale for at få en til at:

- støvsuge din bil indvendigt
- tørre bilen af indvendigt
- tørre lister af ved dørene
- tørre lygterne af
- evt andet efter aftale

???

og hvis du vil gøre det, hvor meget vil du så betale for det?

jeg gør det hos min plejemor en gang om måneden, men står som evig fattig studerende og mangler penge, så har tænkt på at sætte en seddel op forskellige steder med ovenstående tilbud.
jeg ved ikke om folk vil have det gjort, eller hvad folk vil betale for det.... derfor spørger jeg jer....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ville du betale for?
  • #1   8. apr 2010 åhh det ville jeg med glæde betale for, især støvsugningen er min evigt dårlige samvittighed på grund af alle hundehårene!!!

• #2   8. apr 2010 Jeg har svaret dig på hestenettet..

Og jeg vil nu ikke kalde det at være studerende for at være fattig smiley

jeg har studernede med barn, 2 katte (hvoraf den ene bruges til katteudstiloing) og 2 heste, alt til dyrene betaler jeg selv, barnet har mig og kæresten selvføælgelig fælles udgifter om, det samme gælder lejligheden..

Og tja, jeg har stadig penge til overs..

Det handler om at prioritere sine penge smiley

• #3   8. apr 2010 vi har haft rigtig mange penge og er flyttet sammen for et halvt år siden, og har stadig lidt problemer med at få det til at køre rundt, og så har jeg haft en depression, som har endt med at give mig gældsposter på i alt ca 20000 som jeg betaler af på mange forskellige steder fordi banken ikke vil låne mig penge til at kunne samle det hele et sted. vi har indtil videre i denne måned brug ca 300 kr på mad, nu har vi kun ca 250 kr tilbage, resten er brugt på regninger...

så jo, vil gerne gå hen og kalde mig selv for fattig...

og gudskelov for at jeg kun har to ørkenrotter nu, som heldigvis ikke koster ret meget i "drift"....

men som I kan se, så er det svært at leve for 250 kr for to mennesker på 4 uger.....
    derfor vil jeg gerne se om jeg kan tjene nogle penge, så vi kan undgå at låne af famile igen-igen-igen....

• #5   8. apr 2010 felis - nej det fremgår ikke smiley

• #6   8. apr 2010 Altså mit yngste kid, får 100 kr. for at give bilen en tur indvendig.

Så støvsuger hun den, og tørrer overflader af, og pudser vinduerne.
    det tager hende en lille time.

Boede du tættere på kunne du da godt overtage den tjans én gang hver anden uge, for hun har snart tjent nok til sin nye pc, og skal jo konfirmeres søndag, så nu kan vi nok ikke lige "købe" den service hos hende mere.

Men ret meget mere end end 100lap tror jeg ikke du skal regne med at folk vil gi for det, for krisen mærkes jo alle steder, og så vanvittig hårdt er det jo heller ikke, så hvis det er for dyrt hos dig, så gør folk det jo bare selv.

Hilsen Dorte der kun betaler ungen for det, fordi hun er for doven til at gøre det selv.

• #7   8. apr 2010 da jeg var barn fik jeg en 50 for det...

jeg tror personligt at mange godt kunne tænke sig at få andre til at gøre deres bil ren, men jeg tror ikke der er særlig mange der ville betale 100 kr for det, når man kan gøre der gratis selv.

hvordan havde du tænkt dig at gøre.
    ville du tage ud i private hjem, hvis ja
    søger du selv for at har de ting med der skal bruges eks støvsuger, spand, meget lang forlængerledning, som kan nå fra deres bopæl til p-pladsen mm

eller skal de komme hjem til dig, hvis ja
    hvad skal de så lave mens du gør rent.

har du tænk over det....

• #9   8. apr 2010 hmm...

hjemme hos min plejemor bruger jeg hendes støvsuger og hendes rengøringsmidler.
    for hvis jeg nu bruger en ting, og bilejeren bil have der bliver brugt en anden ting, så kan jeg jo ikke rende rundt og lægge ud til fx en sæbe til mange penge, hvis personen måske kun vil have gjort bilen ren en gang om måneden, for så tager det jo lang tid før det ville være tjent ind igen...

men vil så sige, at det må være op til folk selv. hvis jeg skal have rengøringsmidler med, så bliver det bare ajax med citrus, for det er det jeg bruger herhjemme, og så ajax glasrens.
    jeg har hverken bil eller kørekort selv, så har ikke rigtig mulighed for at slæbe støvsuger med selv, og forlængerledning har vi kun nogle små korte af. og vi har ikke penge til at gå ud og invistere i alt muligt selv....

• #10   8. apr 2010 krista n - er det ikke dig jeg har snakket/mailet med om kød engang imellem? smiley

• #12   8. apr 2010 næ, det har det ikke.... genkendte dig bare, og synes det var ovt, for har ikke været herinde længe smiley

nej desværre... vores mikrofryser kan kun indeholde 4 poser frost-grønsager, og ikke meget mere... og kender desværre ikke nogen der ligenu mangler kød i mængder store no´k til at det kan betale sig.... men har dig i baghovedet til når vi en gang for fat i en kummefryser smiley

og så er pengene, som tidligere skrevet, meget, meget små....

• #14   8. apr 2010 hehehe--- det kendte jeg godt en gang.... det var da jeg havde kat....

nu hænger jeg så på hundegalleri, men har heller ikke hund... men skal have engang.... smiley

• #15   8. apr 2010 Ja nu bor jeg jo dernede af ;o) og jeg ville da gerne betale 200 for den tur til bilen, og rengørings ting er der massere af, jeg er desværre bare handicappet så jeg kan ikke komme rundt inde i bilen ;o)

• #16   8. apr 2010 DK - har skrevet PB til dig smiley

Kommentér på:
ville du betale for?

Annonce