632 visninger
|
Oprettet:
Hvad ville du betale? (adf.behandl.) {{forumTopicSubject}}
Hvad ville du betale for en adfærdsbehandling, hvis du og din kat en dag skulle få brug for sådan en? Rent hypotetisk naturligvis.
En behandling indeholder i dette tilfælde:
hjemmebesøg (2--4 timer alt efter problemets omfang), træningsredskaber, opfølgende besøg efter behov, skriftligt program individuelt tilpasset din kat og dig, samt mail og telefonrådgivning efter behov.
Hvad ville du betale for det?
apr 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Katte: 3 Emner: 11 Svar: 926
Jeg tror prisen på sådan noget som opstart *ikke* skal ligge over kr. 1000,- incl moms.
Måske 995,- med en 'god forklaring' vil kunne gå an.
Jeg er sikker på, at jeg ville ofre væsentligt mere, jeg ofrer generelt mange penge på mine katte, når/hvis der er behov for det. Men som tidligere veterinærsygeplejerske har jeg også stået på den side af skranken der skal oplyse om priser og ved at der er rigtig mange, der som alternativ til en operations pris spørger til aflivningspris. Især for katte, som man jo (desværre) stadig kan få gratis.
Måske en første kontakt pris skal lægges omkring 300,-, så kan efterfølgende behandlings pris jo afhænge af hvad der er behov for. Jeg tror ikke du skal lægge dig ret højt på dine start-priser, så er jeg bange for der ikke er nogen der ringer.
Og så tror jeg også det er vigtigt at få et godt ry og anbefalinger fx fra samarbejde med dyrlæge.
Er du uddannet dyre adfærds-terapeut? (fik ikke lige kigget efter dette på din prodil)
Pia
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.121
Med sund fornuft (både hvad gælder opdragelse, trænning og information om kattens natur) og et godt dyrelæge gennemtjek kan man komme problemerne til livs
feb 2007
Følger: 19 Følgere: 18 Katte: 4 Emner: 58 Svar: 1.448
Kunne dælme godt bruge en der kiggede på min ene kats adfærd, hun har vist haft en hård start på livet, så helt normal er hun ikke... men vil dog sige at jeg nu har haft hende i halvandet år og hun er dog blevet bedre, men langt fra perfekt...
dec 2007
Følger: 22 Følgere: 21 Katte: 8 Emner: 115 Svar: 363
Hvad ville du betale? (adf.behandl.)