Alle katte er velkommen hos os suk {{forumTopicSubject}}
Jeg tror jeg har fortalt om Skyggen, eller har jeg? Nå men i går ankom så "Blueeyes". I går aftes da Else var over og fodre fyret, kom en kat valsende ind sammen med hende som om den boede her. Vi havde ikke set den før. Men den var både tørstig og sulten, så nu har den fået mad og vand, den drak faktisk to skåle med vand på kort tid. Da vi vidste det ville blive en kold nat ville vi ikke bare smide ham ud, så nu bor han inde hvor Seje boede med sine killinger. Men det er nok ved at blive for meget for Skyggen er jeg flyttet ind på mit badeværelse, og vi har måtte betale dyrlæge for ham, og jeg har kun pensionen, og i forvejen har vi 12 katte og vil helst ikke have flere, men de vil altså have os. Både Skyggen og Blueeyes er enomrt kælne. De er begge vant til mennesker, selvom vi tror Skyggen har været på engne poter i et godt stykke tid. Nu har jeg ringet rundt til naboer på vores og den anden vej, ingen vil kendes ved de to "drenge", så nu har jeg fået vores lokale avis til at sætte et stykke i om dem, samtidig med at jeg lægger dem ud rundt omkring på nettet. Hvis vi ikke kan finde deres ejere vil vi se om vi kan komme af med dem, vi synes de fortjener et hjem hvor de kan blive rigtig forkælet og nusset med, og hos os kan de kun blive gårdkatte for jeg kan ikke have flere katte inde. Så derfor overskriften for jeg tror det står på gavlen af gården er du en kat som kom herind de tager sig af dig, du får mad og varme.
okt 2005
Følger: 14 Følgere: 12 Katte: 3 Emner: 63 Svar: 405
aug 2005
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 3 Emner: 11 Svar: 108
Alle katte er velkommen hos os suk