{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
587 visninger | Oprettet:

Fælles profil {{forumTopicSubject}}

Ville lige høre jer, om I synes det er ok hvis jeg opretter en profil som er med både Mischa og Bazooka?

Har fået taget nogle meget søde billeder af dem sammen efterhånden, og der kan jo "kun" være 20 billeder på hver af deres profiler.. hehe smiley
Vil jo så gerne vise dem frem smiley

Dog kommer denne profil ikke til at udfordre nogen, da det jo så bliver deres fælles profil smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fælles profil
  • #1   23. nov 2005 Det er helt fint med mig. Har også selv taget en del billeder af Molly og Raja sammen, men de kommer ind under deres profiler.
    Glæder mig til at se billederne.......det er jo et galleri smiley

• #2   23. nov 2005 Ok smiley Jeg har også indtil videre lagt det ind under deres profiler, men det er mest Bazookas profil de kommer ind under, og så er der ikke så mange billeder af kun Bazooka.. Derfor jeg tænkte, så kan jeg oprette en profil der er fælles for dem smiley

Men ville ikke gå i gang hvis for mange synes det var en dum idé.. De skulle jo helst blive budt velkommen smiley

• #3   23. nov 2005 Jaaa, det er nemlig det, man får jo også taget billeder af dem mens de er sammen smiley

Jeg går igang med at oprette den smiley og siger mange tak smiley

Kommentér på:
Fælles profil

Annonce