Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Profiler slettet..
  • #1   12. jan 2006 Tak for alle de kommentarer I har givet i hans profil. De er gemt alle sammen..

• #2   12. jan 2006 Det var så lidt Camilla..
    Jeg kan næsten ikke tænke på andet siden du skrev det her tidligere.. Uha, du har alle mine dybeste medfølelser.. Hvor må det gøre ond.. Jeg synes det er flot at du får ham hjem igen.. Må jeg spørge hvad det koster? Bare fordi det vil jeg da også når mine engang om lang tid skal over regnbuebroen..
    Vi har lige tændt et lys i vinduet for dejlige Bazooka..

• #3   12. jan 2006 Det at få ham kremeret og leveret tilbage i en urne koster hos Greve dyrehospital 880 kr. uden moms.. Ved ikke om prisen kan variere..

Ville bare ikke have ham begravet i min have, da jeg ved jeg ikke bor her om f.eks. 10 år.. og kan jo ikke grave ham op igen så.. På den anden måde kan han komme med mig.. smiley

• #4   12. jan 2006 Det kan jeg godt forstå.. Det var heller ikke så galt.. Og det betaler man jo gerne for at få ham med når du engang flytter..

• #5   12. jan 2006 Hvor er det også synd for Mischa, hun må savne sin bror og legekammerat..
    Er så følsom hvad sådan noget gælder..

Kommentér på:
Profiler slettet..

Annonce