{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
654 visninger | Oprettet:

hvis folk dog ik var så falske.. {{forumTopicSubject}}

Nu sidder jeg på flere af gallerierne her og noget har undret mig meget.. Folk bliver venner lærer hinanden at kende, hjælper hinanden for så til sidst at dolke den anden i ryggen..
Jeg forstår ik hvorfor at nogen skal have så ondt i røven hele tiden at når de har dolket den anden i ryggen så går rygterne straks i gang.. Vel at mærke FALSKE rygter.. Og det er bare sket så mange gange, for så mange personer på diverse gallerier..
Troede sku lidt at voksne mennesker havde lidt mere tanke gang.. Men åbenbart ik..
Hvor er verden dog egentlig et pisse ondt sted smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvis folk dog ik var så falske..
  • #1   17. feb 2009 tumling du har så evigt ret

• #2   17. feb 2009 Ja jeg kan virkelig heller ikke forstå at folk er sådan, jeg ved virkelig ikke hva de tænker på når de opfører sig sådan, men en ting er jeg helt sikker på og det er at sådan nogle mennesker ikke har det godt med sig selv. Og desværre ser man tit at den slags ondskabfuldhed bunder i at misundelse er en grim ting.
    Jeg har altid selv fortalt mine 3 børn, at det er okay der er nogen man ikke kan lide, men derfor behandler man folk pænt alligevel, vi bliver jo ikke allesammen bedste venner...
    Tumling aka Fulde Smølf , nu har jeg ikke set hvor gammel du er, men man lærer med tiden at sætte pris på dem man holder af ,,, OG de andre vælger man fra,
    De bedste hilsner lene og hendes smukke skovkatte

P.S husk jante lover lever skal stadigt IKK smiley

• #3   17. feb 2009 hø: jeg er 25 år og har oplevet meget i livet så ved godt hva man sætter pris på smiley

Men det kan ik være rigtigt at jeg har nogle venner der har hjulpet mig meget og nu vil jeg gerne have hjælpe igen men det tør de ik fordi der er onde rygter der ik passer og der ødelægges liv.. Helt ærligt så er man sku ik voksen når man skal ødelægge folk.. OG det er ik kun de folk der er blevet ødelagt smiley

• #4   17. feb 2009 Ja du har ret...
    Det har jeg også oplevet, alt for mange gange, og nu er det blevet sådan at jeg stort set holder mig for mig selv inde på disse sider...

Kram -

Kommentér på:
hvis folk dog ik var så falske..

Annonce