hvorfor fanden så have hund!!!!!!!!!11 {{forumTopicSubject}}
Er satem gal lige nu eller det har jeg sku vært hele dagen faktisk…
Nå men sagen er den at vi passer 2 søde hundehvalpe (choker spaniel) på 17 uger for et venne par der skulle ud og rejse og de kunne ikke få plads ved en hundepension, så vi sagde vi godt ville passe dem og de kommer hjem mandag morgen eller formiddag kommer de og henter hundene for vi skal jo med et fly kl. 21:30 til Tyrkiet..
Så her i formiddags ringer min mands bror for at høre hvad vi skulle lave her i weekenden, min mand siger så at vi ikke skal lave de vilde andet end at passe hunde.. Så spøger K min mand om vi ikke også kunne have hans hund til på mandag for de skulle lige til noget familie tam tam, jo det kunne vi jo godt, for deres hund er stille og rolige (troede jeg) men da de kommer med den, siger han satem at hun ikke skulle gå sammen med vores børn eller de hunde vi passer vi skulle bare gå tur med hende og så lukke hende ud i vores garage, for hun er begyndt her de sidste par mdr. at snappe ud efter deres børn der hjemme og naboens kat han den åbenbart lige brækkede nakken på så den døde, KÆFT JEG ER GAL.. Nå men han siger også han den æder alt sko tøj vægge alt hvad den kan komme i nærheden af..
De venter der 3 barn her om en mdr. tid men de tror det bliver beder med hunden når den lille kommer, HALLO IDIOT den bider sku da de børn i har nu hvad så med et spædbarn!!!
Siger til ham hvorfor de ikke får den aflivet for det er jo ikke en hund man kan ha som familie hund, men næ nej man er jo sej når man har sådan en hund, hmmm.
dec 2005
Følger: 15 Følgere: 15 Katte: 10 Emner: 91 Svar: 570
Det var dog en forfærdelig opdragelse af en hund, stakkels dyr!
apr 2008
Følger: 91 Følgere: 85 Katte: 9 Emner: 81 Svar: 7.602
Men hold da op, havde godtnok skyndt mig, at sige de måtte tage hunden med hjem igen....
Nu har I den, hvordan går det så? Er den så slem som han sagde?
Det lyder ret skræmmende, at han tror et nyt barn, vil "hjælpe" på hundens opførsel..Nej nærmere det modsatte.
Jeg vil fortælle hvad en kollega af mig gjorde, da hun passede en nabo´s hund. Skal lige nævne at hun har is i maven, og at hunden kom fra hendes eget opdræt, men at han havde ødelagt hunden, og den kunne heller ikke styres. Alt det vidste hun.
Da manden var rejst, tog hun ned og fik hunden aflivet.....Da han kom hjem fortalte hun ham det, men at det var pga den havde bidt en der kom gående forbi på vejen.... Den accepterede han, mon ikke det var fordi han selv vidste det var galt med hunden... jeg tror det.
Jeg siger ikke I skal gøre det men... den hund det lyder bestemt ikke godt. Brækker ryggen på katte, hvad så med børnene....
jul 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Emner: 19 Svar: 699
Hvis du kan få fat på dem via mobil, ville jeg ringe og sige de skulle hente den igen. Fordi du kan ikke tage ansvaret for om den gør de andre hunde noget som i passer eller jeres katte (eller jer selv for den sags skyld). En aggresiv hund er ikke til at spøge med, det første jeg tænkte var om en en adfærdsterapeut ville kunne hjælpe, men når den bider ud efter børnene er det så alvorligt, at det ikke er sikkert det ville hjælpe. Det er meget meget alvorligt og jeg kan godt forstå du er vred.
apr 2008
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 12 Svar: 12
Men har ringet efter dem og sagt de skulle hente deres hund da jeg ikke vil stå til ansvar for hvis den bider mine katte ihjel eller for den sags skyld et barn..
Hunden er en Tosa men er selvfølgelig reg. som en anden hund og politiet kender den udmærke godt, de er inde i sagen om den efter det med katten, men så længe det "kun" var en kat ville de ikke tage det så tungt KLAPHATTE!!!
Har virkelig lyst til at køre ned at få den aflivet for den fortjener ikke sådan et liv
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.121
Det lyder til de bare har købt en hvalp og regner med den opdrager sig selv :S
jul 2008
Måske du skulle tage en alvorssnak med dem når de kommer. Spørg dem hvad de vil gøre hvis hunden skambider et af deres børn? eller et af naboens børn? En hund der bider ud efter et barn, er dødsens farlig, for den mener det alvorligt. Det er kun et spørgsmål om tid før der sker noget grimt og det kan komme som et lyn fra en klar himmel. De vil ikke kunne nå at gribe ind.
jul 2008
Pludselig kommer den anden hund løbende og vil angribe min hund, men da jeg sidder i vejen ja, så er det min tur først. Jeg har aldrig set min hund i slåskamp før, han plejer at trække sig væk (er meget godmodig), men da han ser den anden hund angribe mig, vil han beskytte sin ejer og går på den anden hund, så jeg kan komme væk.
Jeg går humpende derfra, med blod løbende ned af benet og råber efter min mand og min hund. Min mand kommer, han får smidt naboens hunde ind hos dem selv og vi tager på skadestuen. Til mit held, var flere af hundens tænder knækket (sansynligvis p.g.a. for dårlig mad) så jeg undgik en sygning. Men jeg kunne ikke have bukser på i 3 uger og måtte have stivkrampe vaccine og penselinkur i 10 dage.
Min hund havde kun overfladiske skrammer, men en tur til dyrlægen kom han for en sikkerheds skyld. Sagen blev anmeldt. Jeg kendte ikke ejeren særlig godt og de havde svært ved at tro på mig.
Ja, undskyld et lille sidespring. Men jeg var heldig. Jeg har senere fundet ud af at den hund er total utilreglig og tænder af på ingen ting. Jeg har ikke passet dem siden, selv om de faktisk har spurgt mig.
apr 2008
Følger: 91 Følgere: 85 Katte: 9 Emner: 81 Svar: 7.602
Med alt det der allerede er´sket, er det farligt for børnene og andre.
sep 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 4 Emner: 45 Svar: 605
jan 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 3 Emner: 19 Svar: 104
hvorfor fanden så have hund!!!!!!!!!11