{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
931 visninger | Oprettet:

Yep, jeg har ondt af mig selv......... {{forumTopicSubject}}

<b>Meget</b> endda.
For at gøre en lang historie kort, så er jeg styrtet på min scooter i formiddags.
Jeg har hudafskrabninger på venstre knæ, ankel, og albue, og så er min højre storetåsnegl flækket slemt, plus lidt af spidsen af storetåen, der begyndte at bløde voldsomt.
Jeg har mistanke om at min venstre ankel er forstuvet, selvom jeg overhovedet ingen smerte føler i den, og ingen problemer har med at gå på den, men den er hævet voldsomt op.
Ydermere kan jeg ikke løfte venstre overarm ud af kroppen, og har en mistanke om at musklen er blevet forstrukket oppe tæt ved skulderen.
Min splinternye scooter har også fået slemme ridser, og det er jeg mere ked af, end mine egne. (Jeg håber at kunne få den repareret, så den ser ny ud igen.)
Havde jeg ikke haft hjelm på, havde jeg højst sansynligt fået en slem hjernerystelse, eller dét der er værre, da jeg husker den hule lyd af mit hovedet der hamrer ned i en stor betonklods. Og da jeg styrtede kørte jeg mellem 25 - 30 km/t.
Jeg har også ondt i ryggen, men det er nok bare fordi jeg har ligget forkert, da jeg har haft det siden i går.
Så jeg har ondt af mig selv lige nu. Ja jeg har.........
Heldigvis gav min mor og hendes forlovede hjemmelavet middag, og fodbad til mine forslåede fødder.

Potevræl herfra.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Yep, jeg har ondt af mig selv.........
  • #1   19. jun 2008 av av av av

send en stor potion medfølese afsted til dig av av av

• #2   19. jun 2008 Mange tak. Det luner her på en kølig aften.

Potekram.

• #3   19. jun 2008 åh av altså det lyder da voldsomt .

masser af varme tanker og god bedring her fra :o)

• #5   19. jun 2008 hehe..azizam.

kattene fejler det mindste og de rende til dr. dyr.

du slår dig selv halvt fordærvet og forsøger at kurere det med et fodbad*G*

skadestuen er designet til klodrianer som dig og mig, tag og besøg dem..

medfølelse herfra, der er intet værre en at skvatte. det er chokket der er værst, sørg for at pakke dig varmt ind her til aften.

• #6   19. jun 2008 Hm, skadestuen - <b>og</b> deres ekstra lange ventetider, pga. strejken.....
    Og søger læge, hvis det bliver værre.
    Jeg er bare glad for at jeg havde hjelm på!!!!! Det slag min hjelm har fået ser ikke godt ud, så tænkt hvis det havde været hovedet uden hjelmen.

Potekram herfra.

• #7   19. jun 2008 Og mange tusinde tak for jeres søde, trøstende ord!

• #8   19. jun 2008 de strejker da ikke mere smiley

Og god bedring herfra

• #9   20. jun 2008 Åh.... sikke noget ... bare godt du havde hjælm på må jeg sige Azizam.... men sikke en tur du har fået...

Håber du snart får det bedre .-) Pøj pøj....

• #10   20. jun 2008 Uff,sikken da en tur....godt at det ikke gik værre trods alt !
    Jeg har også engang væltet på min scooter,det var en tidlig frostmorgen og jeg sneglede mig derfor igennem en rundkørsel.
    Men ligemeget hjalp det,scooteren gled og til alt held havde jeg en køredragt på med ekstra beskyttelse ved knæ og albuer og en solid hjælm på.
    Alligevel kom der hul i køredragten på både knæ og albue og 2 fæle hakker i hjælmen,men det var vist småting ift hvad der kunne være sket uden det solide tøj og hjælm...
    Jo...det betaler at investere i det rigtige udstyr med sådan et køretøj !

• #11   20. jun 2008 Du kan lige tro, jeg føler med dig - <b>meget</b> endda og <b>især</b> med hensyn til neglen og storetåen. Sørg for at få så meget blod som muligt ud fra neglen. Sidder det inde under, kommer det til at spænde, og så gør det for alvor nas.

Og tag så at køre forsigtigt for fremtiden - God bedring!

• #13   20. jun 2008 av av for en tur! gyser ved tanken om dem som stadig tør køre uden hjelm, godt du havde din på..

Rigtig god bedring til dig smiley

• #14   20. jun 2008 God bedring og husk lige at nu har hjælmen fået et knald så det kan godt være at du skulle tænke på at udskifte den.....

• #15   20. jun 2008 Mange tak for alle jeres god bedring-ønsker til mig, samt gode råd.
    Heldigvis har jeg det lidt bedre i dag, selvom det gør´ nas at rense sårene med britoverilte.....
    Jeg tror at jeg er sluppet meget heldigt, pga. min hjelm.
    Og min fod der hævede gevaldigt op i går har det også lidt bedre, og hævelsen er faldet en del.
    Jeg har til gengæld ikke sovet særlig godt i nat, da jeg blev nødt til at ligge med benene oppe, pga. hævelsen. Jeg fik min elevationsseng til at hæve benene op til max. højde, så sådan har jeg altså ligget i nat. Ikke særlig komfontabelt, men det har hjulpet lidt alligevel.

Poteknus herfra.

• #16   20. jun 2008 Det skal så lige siges, at jeg på intet tidspunkt har haft smerter i min ankel der hævede op, så der er én af mine relatives - som studerer medicin - der sagde at den så ihvertsfald <b>ikke</b> er forstuvet, men at en lille flig af knoglen kan være skrabet af indeni, og at den derfor - teknisk set - er brækket. Men der bliver ikke gjort noget ved det, så længe det ikke generer. Puha.....

Kommentér på:
Yep, jeg har ondt af mig selv.........

Annonce