{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.149 visninger | Oprettet:

Haha, en kæmpe kikser..A. kutscher..? {{forumTopicSubject}}

Yep..
I onsdags kom der (til min store fortvivlelse) ikke desperate housewives, pga fodbold.. Så som et plaster på såret fik jeg miin kæreste til at tage med ned og leje film.. Jeg kiggede på blockbusters hjemmeside for at finde ud af hvad jeg gerne ville se.. og fandt en film der hedder "Are you scared" den handlede om nogle unge der troede de var med i et uhyggeligt realityshow, men det var så en morder der stod bag.. Jeg synes historien lød for meget hen af saw.. Men jeg kigger så på hvem af skuespillere der er med.. og læser det som Aston Kutscher.. Han er også med i butterfly effect (en thriller), så jeg så ikke noget underligt i det..
Da vi så kommer hjem og filmen går igang, går det så op for mig at jeg har læst forkert.. navnet startede med A og efternavnet var kutscher, men det var sku ikke aston.. for det var en pige..
Jeg følte mig SÅ ubeskriveligt dum.. jeg har altid været meget god til at læse, så for mig var det bare så dumt at jeg kunne have krøbet i et musehul..

filmen var noget af det værste jeg længe har set.. Der var så mange replikker der var hugget direkte fra saw, og så lige ændret et ord eller to..
den får sku kun en halv kat af mig.. det er nok den mest ukreative filmoplevelse jeg har haft til dato..

Spar penge på din forsikring

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Haha, en kæmpe kikser..A. kutscher..?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce