{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
676 visninger | Oprettet:

Uden internet i 2 uger. {{forumTopicSubject}}

Der var et problem med mit telefonstik inde på centralen så jeg var uden internet i 14 dage og det er altså virkelig slemt.

Hvad der er meget slemmere er at jeg ikke har kunne følge jer herinde, da jeg i de to uger også har haft ferie så nul andre computere.

Kan se at Fru Tonya er kommet online, så kan han lære det kan han......ja I ved nok hvem jeg mener. Så kan han ikke føre sig frem den chuvanist hæ-hæ.

Poly-cat.....Hvornår er du blevet til en grisling og hvornår har Troldemor fået en så fed blomsterbil?????? Og Bundy er kommet på - lækker lækker!

Hvad er der ellers lige sket imens jeg har været væk????

Nøj hvor har jeg savnet KG og jer...Altså ikke SÅ meget bare en lille bette smugle.... ja altså jeg har jo også et liv udenfor KG............. tror jeg da nok øh ja hmm øh det vil sige hmm ja altså................nå men det var altså bare lige det jeg vil sige. Hej.

......altså hvorfor skrev jeg nu også det nu tror de at de er noget og jeg er sådan en der bare sidder klistret til KG og ja det er jo ikke fordi de kan se det på min log-in-status at jeg kommer her lovlig tit nej det tjekker de sikker ikke og det er altså også bare fordi jeg har abstinenser og har brug for at skrive lidt nunår det er så længe siden men det opdager de bare slet ikke nej det er min lille hemlighed og at jeg sidder og taler med mig selv ja det VED de HELDIGVIS IKKE. Pyha hvad måtte de ikke tænke......

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Uden internet i 2 uger.
  • #1   20. apr 2008 ja herfra skal der måske osse lyde et velkommen tilbage , selvom jeg nu ikke er helt sikker på om det nu er så godt endda.

• #2   20. apr 2008 For pokker da Mai - jeg har altså også savnet dig rigtig meget og har tænkt på dig og familien rigtig mange gange.

• #3   20. apr 2008 LOL.

Tusind tak I tre.

Troldemor altså - Hvad mener du med at Aslan ikke gider høre på hans "mor" selvfølgelig gør han da det. Han leger elsker bare at lege gemmeleg når han ser jeg kommer....det er skam kun derfor han løber væk fra mig i tide og utide....det er helt bestemt kun derfor ja ......

Johnny.

Vissevasse det er bare fordi Fru Tonya har fået en profil herinde, at du ikke tør indrømme at du har saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaavnet mig så meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeget. Ja du har så!

May-Britt.

Det er dejligt at høre og familien er jo blevet lidt større siden "sidst".

Kommentér på:
Uden internet i 2 uger.

Annonce