{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
519 visninger | Oprettet:

Mac-brugere på KG, Hælp :o( {{forumTopicSubject}}

Hvad gør i andre Mac-brugere, når i skal ligge billeder og videoer ind på KG?

Jeg har flere gange forsøgt at ligge nye billeder ind i både mine kattes profiler og oprette et album, men det kan ikke lade sig gøre for mig :o(

Jeg bruger Firefox, og fik i et tidligerer indlæg at vide, at jeg kun kunne bruge "Internet Explorer". Kan det virkelig passe, at jeg skal til at downloade "Explorer" på min mac??

Jeg prøvede også idag, at ligge en video ind. Det gik fint. Den brugte ca. 11 minutter på at hente en film fra "imovie", og jeg fik en pb, om at en ny video var blevet oprettet. Yay, tænkte jeg og ville se den, MEN der var 49 sekunder med grøn skærm....!!

Er der nogen der kan hjælpe???

Sidst jeg lagde nye film og videoer ind, havde jeg en dum PC... Men det virkede uden problemer.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mac-brugere på KG, Hælp :o(
  • #1   15. feb 2009 Jeg er Mac-user, og har absolut ingen af omtalte problemer. Har du prøvet at anvende Safari for at se om de samme problemer opstår? Jeg bruger selv Firefox, og her fungere det som sagt ganske godt.

Har Safari samme problem, vil jeg anbefale dig, at afinstallere Firefox, og genindstallere det igen. Derudover vil jeg ikke anvende Imovie, da det som oftes ikke fungere med Windows-baserede instillinger.

Og nej, Explorer findes ikke til Mac - og sikke da også noget skrammel at ødelægge sin computer med smiley

• #2   15. feb 2009 Hmm, ja jeg har også prøvet med safari, idag. Så må jeg nok bare opdatere/ geninstallere Firefox igen.
    Ok, så skal jeg også lige få videoer ind på en anden måde...
    Og Explorer installere jeg KUN som en aller sidste mulighed ;o)
    Tusind tak.

• #3   16. feb 2009 jeg er også mac-bruger og har heller aldrig de problemer.

du kan sagtens få explorer til mac, ligesom man kan få word/excell/powerpoint til mac også, det er jo alle windows programmer, man skal bare have dem i mac-version smiley

• #4   16. feb 2009 det skal lige siges Explorer i mac fungerer af helvedes til, så det var bestemt ikke for at anbefale, hold dig langt væk fra det L-O-R-T. Det var blot for at oplyse at du sagtens kan installere explorer på din mac smiley

Hvis din computer er stor nok, vil jeg anbefale at du installerer Windows på den også, så du har to styresystemer, du kan vælge hvilket styresystem du vil køre med når du tænder computeren og holder ALT nede så snart computeren starter op. Hvis du ikke holder ALT nede, starter den blot op i mac.
    Det kræver selvfølgelig at du lige har installeret windows først. Det har jeg på min, det vil sige, alt det som mac ikke kan, kan jeg i windows = wola, jeg har to computerer i én smiley

• #5   16. feb 2009 Det er den største Macbook Pro, som man kunne få i december 2008, sååå, den burde være stor nok ;o)
    Jeg hader Windows. Jeg ved godt at man kan få det til mac, men jeg vil helst være fri. Styresystemet er 1000000 gange bedre på en mac ;o)

Jeg tror bare at jeg skal opdatere Firefox igen så....

Men 1000 tak for hjælpen, det var pænt af dig DK MISLING :o)

• #6   16. feb 2009 jeg bruger også kun windows i yderste NØDSTILFÆLDE, jeg synes bare det er rart at jeg lige har muligheden for at tænde op i windows og få ordnet nogle ting, f.eks. min hjemmeside kan jeg ikke behandle i mac.

Ja, din computer er bestemt stor nók smiley men om du vil have den installeret, det er jo op til dig selv smiley

Kommentér på:
Mac-brugere på KG, Hælp :o(

Annonce