{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
984 visninger | Oprettet:

Hvorfor er vi så forskellige?? {{forumTopicSubject}}

eg er lidt træt af, at jeg har en helt anden holdning til det at være i en familie i forhold til Karsten.

I går var han med sin søster i Tyskland, for at hente en knallert dims til svigerfar. Helt okay for mig og jeg synes jo bare det var en skide god ting, at de kunne hente den, så min svigerfar får et liv igen.
Han kom først hjem lidt over midnat, og det er også helt fint med mig - jeg vidste j at han kom sent hjem.

I dag skulle han liiiiige over til en kammerat for at aflevere noget, og det tog lige et par timer eller 4.. De kom jo ligë til at kigge på en motorcykel og så gik tiden.
jeg har sagt, at jeg ville sætte stor pris på, at han lige ringede for at sige, at de kiggede på den, så jeg ved om han kommer hjem til aftensmaden, men næææh nej - det er da ikke fordi han gør det hver eneste dag .. OG HVAD SÅ??? tænker jeg..

Han kunne sq da lige ringe og sige det.. Hvis jeg bare blev væk, ville jeg have ham i røret, for der skal jo laves mad til os, og det er Karsen ikke nogen ørn til (det ved jeg godt) Han ville blive skide sur på mig, men jeg kan ikke tillade mig at blive knotten..

Næææææ han bliver jo ikke væk hver eneste dag..

Åååååhhh hvor er det skide irriterende... Hvorfor er det så ligegyldigt, når mænd bare bliver væk, og så forfærdeligt når kvinderne vælger at gøre det samme???

GRRRRRRRRRRRR

Nå jeg skulle lige have lidt luft...

MÆND....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor er vi så forskellige??
  • #1   26. feb 2008 hmmmm, du er da mandehaderen over alle mandehadere*LOL*
    nej normalt plejer jeg osse at ringe hjem hvis jeg bliver forsiknket osv, men nogengange suser tiden altså bare afsted og så glemmer jeg det squ,
    men jeg ka sagtens følge dig alligevel, det det så bare drejer sig i din familie er gensiddig respekt.
    det har fru tonya og jeg ihvertfald over for hinanden

• #2   26. feb 2008 Anette.... uuuhaa nu husker jeg, hvorfor jeg stadig er alene.... det er det der, med at jeg må godt og må godt glemme at ringe, da det ikke er så vigtig at du ved hvornår jeg kommer hjem, for jeg kommer når jeg kommer...
    eller årr tiden løb fra mig skat....

Men hov.. hvor har du været, så lang tid kan det da ikke tager...

Jo, det husker jeg nu....

Kan godt fforstår hvis du skal af med noget Grrrrrrrr

*smiler.... Har du fået lidt luft, skønne kvinde

• #4   26. feb 2008 Ups.. hej Johnny....var du der...

• #5   26. feb 2008 annette: du er bare i en vanskelig alder*GH*

• #6   26. feb 2008 hanne: nix du har set forkert, er her slet ikke idag, er ude at fiske

• #7   26. feb 2008 Ej Johnny... hun er bare en ung kvinde

• #8   26. feb 2008 Johnny... årr ja det kan jeg da godt se.. får du noget på kroen..derude i mørket..

Anette.. er du løbet hjemmefra

• #9   26. feb 2008 hanne: næh får squ ikke noget på kroen idag, den er nemlig lukket og man har squ ladrig fået noget forærende der*LOL*
    *GGGGGGGGG*

skal nok være sød nu
    næh fiskene bider ikke på idag, de ka nok ikke se krogen pga mørket

• #10   26. feb 2008 tror osse annette er stukket af hjemmefra, bare hun nu ikke falder i et mudderhul derude på byggepladsen

• #11   26. feb 2008 Ups.. jeg mangler en stavekontrol....

Johnny.. jeg kan tåle det... er vant til at blive moppet.... Snøft..

• #12   26. feb 2008 ANNETTE hvor er du
    det er bar så typisk hende, så opretter hun et indlæg og så smutter hun væk.
    at hun ikke skammer sig fyyyyyhaaaaa slem føjjjjj

• #13   26. feb 2008 HEEEEJ sorry men Emma ville lig have lidt luft *GGGG*

Nej jeg er bare så ærgelig over, at han ikke respekterer mig lige hvad det angår, men maden var kold og han måtte sidde alene og spise - da han kom hjem.

Johnny - jeg må da vist erkende, at jeg er mandehaderen over dem alle - men jeg skammer mig ikke over det *GGGG*

Felis - jeg kan sagtens forstå det du siger, og mange gange har jeg også lyst til at gøre det, men jeg kan bare ikke - af hensyn til børnene. De skal ikke lide under at han er lidt af et nokkefår nogle gange.

Det der bare er så skide træls er at han slet ikke forstår at jeg bliver så sur.. Han er en skøn mand på rigtig mange punkter, men lige neto det her punkt er hans ENORMT svage side.
    Han er da muggen lige nu, fordi jeg har sagt hvad jeg mener, men jeg er ligeglad, for det er sq så irriterende.
    Jeg sagde til ham "havde du bare ringet og sagt, at I lige kiggede på den motorcykel, så ville jeg heller ikke blive så knotten, men jeg føler det er skide lige meget, for det er jo "KUN din familie"...

• #14   26. feb 2008 Heey Johnny - det er squtte typisk mig *GGG*

Og forresten - Tak Hanne ,-)) Ja jeg er en ung kvinde ,-))))

endnu

• #15   26. feb 2008 Nu går jeg altså i seng, så hvis der kommr flere svar, må jeg se dem i morgen ;-))

Kan I hygge jer ;-))

• #16   27. feb 2008 hmmmm mon vi er kærester med den samme mand hehe, det er lige min kæreste du har beskrevet hehe,

han blev god til i en periode at kontake mig når det var, men i den periode var det altid maden han kom for sent til, så jeg begyndte at smide den ud hehe, de passede ikke herren,

nu er han bare dårlig til at ringe grrrrrr mænd

• #17   27. feb 2008 Jamen nej da, I griber det HELT forkert an *LOL*

Brug ALDRIG vrede mod ham.
    Brug ALDRIG at gøre gengæld.
    Brug ALDRIG tårer.

næææ vær raffineret smiley
    Når du bliver obs på, at han måske ikke lige kommer hjem til tiden, så ring til ham og sig...helt åndeløst..." du kommer ikke hjem endnu vel?".

Begynd at gøre mere ud af dig selv end du gør i forvejen.......smil sødt og overbærende af/til ham.............kort sagt; gør ham lidt urolig...ikke så han fatter direkte mistanke, men kun så noget siger ham, at noget er forkert.
    Selv de mest tykhovedet mænd har et urinstinkt som vil tage over smiley

• #18   27. feb 2008 hov og så forsvandt de sidste jeg skrev.

pointen er: at manden skal blive urolig for om man laver "unoder"..........han skal begynde at spekulere på om ikke det var en mægtig god ide at blive hjemme et par aftner i ugen osv.

Med hensyn til aftensmaden, ja så har vi da selv forvænt dem .....de mener alvorligt at det er vores job.
    Lav det om.
    Der er 7 dage i ugen, 3 dage hvor du laver aftensmad, 3 dage hvor han gør og 1 dag hvor i laver det i fællesskab eller går ud og spiser.
    Vil han ikke det, jamen så lav mad til dig og børnene og sæt lås på køleskabet smiley

• #19   27. feb 2008 Lone.. Altså, som du dog kan skrive det...

• #20   27. feb 2008 LOOOOL xD denne tråd skal jeg lige følge med i smiley

• #21   27. feb 2008 Hvor er I bare skønne ;-))

Tak for svar og gode råd ;-)))
    Jeg må lige geme tråden, så jeg kan slå op i den, når jeg oplever at han er "rigtig mand" igen...

I går aften kom han hen i sofaen - det plejer han ikke - men vi sagde ikke rigtigt noget til hinanden. Jeg skrev med nogle mennesker på nettet , grinede og hyggede mig, mens han sad helt stille med Emma *GGGG*

Ja ja så kan han læred'....

• #22   27. feb 2008 Min kæreste rigner helelr ikke.. og hvis jeg så ringer til ham siger han "Jeg kommer snart hjem" Altså i mit hoved er snart indenfor 1 time.. i hans hoved kan der godt gå 2-4 timer, hvorefter jeg så rigner igen, hvor snart bliver til omlidt og så går der yderligere 1 time, og så kan han ikke forstå jeg er sur over han kommer sent hjem.. specielt de dage hvor vi aftaler vi skal et eller andet, bare fordi HAN godt kan lide at stresse rundt, betyder det ikke at JEG kan det..

Kommentér på:
Hvorfor er vi så forskellige??

Annonce