{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvorfor taber vi???
  • #1   29. jan 2007 hmm.. du taber da ligeså meget som du vinder, næsten.. smiley Men det er det samme hos mine misser.. Så ved ikke hva man kan gøre, andet end a prøve igen med en anden misser måske.. smiley

• #2   29. jan 2007 Tjaaa jeg forstår nu heller ikke altid pointsfordelingen, men tager det hele som sjov og ballade. Jeg mener jo selv at mine egne katte er 10000000000 gange dejligere end nogen andre katte, men sådan skal det jo være.

Desværre tror jeg ofte at pointsfordelingen sker på forkert grundlag, forstået på den måde, at man ikke kigger på billeder men har andre indfaldsvinkler så som:
    Kender jeg ejeren af kattene?
    Har vi skændtes på forum?
    Er katten blandingskat?
    Er det en kat uden stamtavle?
    osv osv.
    Jeg kan fortælle, at jeg altid kigger billeder. Jeg tager aldrig hensyn til om katten er med/uden tavle om den er blanding/huskat, jeg ser efter gode, sjove, specielle billeder.
    Kommer jeg så i tvivl, ja så vælger jeg altså bare den kat jeg synes er den mest nuttede smiley

• #3   29. jan 2007 ha Lone, er helt enig.. smiley Sådan gør jeg også..

• #4   29. jan 2007 jeg tror også det kommer an på hvor mange katte venner man har herinde, også de stemmerunder, der stemmer folk jo på den de kender, jeg taber også de fleste af mine.

• #5   29. jan 2007 tusind tak for jeres svar. ja det er lidt ærgeligt at man ikke giver sig tid til at kigge billederne igennem. synes det er synd for selvom man "bare" er en alm huskat skal man vel også have en chance?

• #6   29. jan 2007 Louise R - jeg ved heller ikk hvordan folk stemmer, men jeg stemmer på den smukkeste kat eller de bedste billeder........ - iø nogle smukke katte du har, har været ind og stemme i dine udfordringer.......

• #7   29. jan 2007 MajsePigen: tusind tak. har også lige været forbi dine uldtotter:-) de er enormt skønne så derfor har de sel´vfølgelig fået en høj begge to... når jeg stemmer er det også ud fra billederne og teksten og selvfølgelig katten. i mine øjne er alle katte selvfølgelig dejlige så det er tit svært at vælge. men ofte vælger jeg den kat hvor jeg ser det jeg elsker i mine egne:-)

• #8   29. jan 2007 Jeg tror vi skal tage det med udfordringer som en hyggelig leg og ikke lægge så meget i det. Victor taber og vinder i flæng. Vi kan jo ikke give to stemmer og er derfor nødt til at vælge en, som måske kan virke tilfældig. Vi har jo forskellige første billeder. Billeder vi har valgt, fordi vi selv synes om dem og har lyst til at dele dem med andre. Du skal lave dit billedarkiv, som du synes om.
    Så fat mod. Vi har alle verdens dejligste kat/katte. Heldigvis -:)

• #9   29. jan 2007 takker for de gode svar:-)

• #10   29. jan 2007 Aaiiiiiiiiiiiiiiiiiii Vibeke smiley

Jeg er mere til de korthårede "fladtryner" ;-)) De ser mere bamset ud - hvis du forstår *SS*

Men herhjemme gør vi det sådan at børnene sidder og bestemmer hvilken kat der er sødest.
    De kan i sagens natur ikke stemme på vores egne og de er meget ærlige overfor hvilken kat der er sødest.
    Sådan stemmer vi her smiley

Kommentér på:
hvorfor taber vi???

Annonce