{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor Taber Vi????
  • #1   1. okt 2006 Det er der vist mange der gør.... altså det med at skrive til venner for at få en stemme...

Min Cleo taber næsten også alle sine... smiley

• #2   1. okt 2006 Ja det er rigitg surt..
    Og så får man heller aldrig det rigtige resultat... smiley
    Og det er da også for tavligt.... :S :S

• #3   1. okt 2006 personligt syntes jeg udfordringer er en underlig leg, har man mange på sin venneliste osv er chancerne for at vinde størst, og det er forkert og en slags snyd. jeg bruger ikke udfordringerne herinde ret meget,
    men jeg har da deltaget i nogle,trixie tabte en udfordring til en der kun havde 2 billeder meget slørede endda på kattens profil, drimod var der nok 50 på vennelisten og så ved man godt hvorfor.
    men husk det er kun leg*S*

• #4   1. okt 2006 Lundkvist:
    Ja det er rigtigt, jeg tager det heller ikke så tungt smiley
    Men hold da op, du har da godt nok mange katte.
    Du skriver du har nogle dyr, som andre i foretrækker, Hvilke??

• #5   1. okt 2006 Johnny F:
    Det har jeg også været ude for.
    Ja, det er kun en leg.

• #6   1. okt 2006 slap af...hehe, lige nu er jeg i en udfordring hvor en har 140 venner smiley Hvor stor er chancen der *Gg*
    Jeg bruger heller ikke udfordringerne så meget mere som jeg gjorde til at starte med smiley

• #7   1. okt 2006 Lundkvist:
    Det er da ikke slemt..
    Det ville da være lige mig sådan noget!! smiley

• #8   1. okt 2006 Jeg gad også godt at bo på en KÆMPE farm..
    Hvis jeg selv måtte bestemme, skulle jeg have en KÆMPE farm i Australien..
    Uhha, det ville være SUPER. smiley

• #9   1. okt 2006 Hehe..
    Nu har jeg kigget ..
    Dejligt sted
    smiley
    smiley
    smiley

• #10   1. okt 2006 Ja, jeg har også oplevet det med at folk får deres venner til at stemme på deres kat - og ja det er vel også fint, men jeg synes faktisk at det burde være sådan, at man stemte på den kat, som man syntes er den flotteste, det vel i princippet er det det hele går ud på - så derfor stemmer jeg altid med hjertet når jeg er inde på udfordringerne! Det samme gælder også når man stemmer katte ind på galleriet - hvis der kun er uskarpe og meget få billeder og ingen tekst og billedet af katten er taget så langt væk, man ikke kan ane den - jamen så må jeg være ærlig og sige at der bliver trykket på afvis-knappen.

• #12   1. okt 2006 Vores lille Bølle Miss har godt nok ikke været med i så mange udfordringer, men har tabt alle dem hun har været med i.
    Jeg tager det ikke så tungt, for jeg synes jo, som lundkvist også siger, at min mis er den skønneste kat der er at finde her på galleriet smiley

• #13   1. okt 2006 HI HI jeps kender godt følelsen. Mine katte er da verdens sødeste og verdens smukkeste, men de taber altså også. Ja ikke hver gang, men næsten.
    Og nu er det jo så det, at jeg vælger at tro på at det er fordi, at de der stemmer altså virkelig synes de andre er sødere og smukkere. Det er jo lidt som en skønhedskonkurrence hvor det gælder øjet der ser.

Kommentér på:
Hvorfor Taber Vi????

Annonce