{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
819 visninger | Oprettet:

Jeg får stress {{forumTopicSubject}}

Jeg er så træt af folk der mangler forståelse for andre.

Jeg skal til IT eksamen i morgen og for det første, så har jeg en klassekammerat, der ikke kan finde ud af ret meget, så hun spørger mig til råds HELE tiden.

Ikke nok med det, så har jeg nok jordens mest åndsvage mand.
Han har selvfølgelig inviteret en kammerat, som han kan hygge sig med i dag, så får jeg set på mine opgaver til i morgen????
Nææææææææææææææ

Ja det vil sige - jeg kan da godt sidde og glo på min opgaver, men jeg får ikke en skid ud af det, for MÆND er så åndsvage og tåbelige.
De larmer, lugter, irriterer og alt muligt mere.

Nej hvor jeg hader mennesker der ikke har en skid forståelse for andre mennesker.

Jeg er så rasende at jeg kunne skrige................

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg får stress
  • #1   5. jul 2007 Ej hvor træls.. Hvorfor beder du dem ikke bare finde et andet sted at være? at du får kigget på dine opgaver er alligevel en hel del vigtigere..

• #2   5. jul 2007 Anette: Ej det er da for irriterende, har i ikke en 1 sal eller en kælder så du kan komme væk fra dem, og så bede dem om at dæmpe sig.

Det er da vildt tavligt af dim mand når han ved at du skal til eksamen, din mand kunne havde hjulpet dig og så taget over til kammeraten i stedet...

• #3   5. jul 2007 Vi har ingen 1. sal eller kælder. Vi har vores et plans hus, hvor computeren står i stuen - og hvem skal sidde der og være træls??
    Det skal de lorte r**hu****

Jeg skal nok bestå, men for fanden hvor er jeg bare gal...

• #4   5. jul 2007 Har virkelig ondt af dig... kan godt forstå du er gal...

• #5   5. jul 2007 Tak for det ;-))

Nu spiller jeg skide høj musik på min puter. Så kan det være de snart fatter det...

He he jeg smider noget af musikken på de it projekter jeg allerede har lavet, så må vi se om læren og censoren bliver blæst ud af lokalet i morgen.....

• #6   5. jul 2007 Jeg gider ikke engang at spørge. Min mand er så hjernelam at han ikke vil fatte en meter af hvorfor jeg beder dem om det...

• #7   5. jul 2007 Ej, man kan da godt bede ham om at tage lidt hensyn for dælen da. Så må de tage ud og spille noget pool, drikke nogle øller og larme og lugte et andet sted.
    Jeg ved godt at han også bor i huset, men at invitere venner hjem når der bliver læst til eksamen er da ikke just det mest intelligente træk at gøre sig.
    Hellere sige noget til dem NU, end at brokke sig senere. For du ved vel hvad svaret bliver "Jamen så skulle du da have sagt noget..!! Jeg kan jo ikke læse tanker"
    Og så kan man blive endnu mere vanvittig fordi der er ikke er blevet lagt mærke til al den FNYSEN og alle de dræbende blikke man har gjort sig, samt al den damp der har stået ud af begge ører, imens de har siddet lige ved siden af.

Bed ham om at pille af og komme tilbage senere, og ellers være stille!! ;0)

• #8   5. jul 2007 Ej Annette det er jeg ked af høre. Kender alt for godt det med mænd ligsom ikke tænker som om før de gør noget. Men husk nu lige også han er kun en mand, så der er grænser for hvad man kan forlange af dem desværre. = )

Held og lykke med i morgen hvis du har brug for dem, ellers må du gemme dem til andre tider = )

• #9   5. jul 2007 Det lyder da godtnok til, at I er ved at gå helt fra i limningenhos jer i øjeblikket. Jeg kan godt forstå, at du stresser Annette. Det ville jeg virkelig også gøre. Håber du snart kan se en ende på de mange eksamener og at der så forhåbentlig kan komme mere idylliske stemninger i huset.

Jeg vil i øvrigt tilslutte mig det Camilla G skriver.

• #10   5. jul 2007 Forstår dig fuldt ud at du koger li nu......det er bare noget øv......Sidder osse og koger over en li nu såååå ka godt forstå dig

• #11   5. jul 2007 Nu er kammeraten gået. Han kunne vist nok - lige pludselig - mærke at jeg ikke er særligt venligt stillet lige nu

Jeg generer vist nok manden med min opgave, for jeg sætter musik på opgaverne, så han kan ikke høre de andre han spiller med...

Så kan han fa***** lære det......

• #12   5. jul 2007 *GG* Bare gå til ham med den høje musik. *LOL*
    Forestiller mig enten det vildeste symfoniorkester der er gået amok, eller noget heavy metal her kl. sent om aftenen. Hahaha.

Men rigtig god fornøjelse i morgen - og knæk og bræk!! :0) Du skal nok klare den helt suverænt er jeg overbevist om.
    Sørg nu også for at få noget søvn, ikke? Ellers er det jo ligemeget med al læseriet, hvis ikke du er noget værd i morgen når du skal op. ;0)

De bedste tanker og gode overskuds-energier herfra.

• #13   5. jul 2007 Camilla - he he det er tættest på nr. 2 slags musik LOOOL

Det er sq godt at "rase" ud til *GGGGG*

Jeg skal nok komme igennem eksamen i morgen - det er jeg ikke i tvivl om. Jeg KAN godt snakke mig fra en del, så det håber jeg at jeg gør i morgen

;-))

Tak for de krydsede fingre...

• #14   5. jul 2007 Dine stakkels lærere. *LOOL* Tsk tsk tsk.
    Gad vide om det trækker ned når de bliver blææææst ud af stolene..?? *GGG*

Og selvfølgeligt skal du nok komme igennem det. Os der har snakketøjet i orden kan heldigvis snakke os ud af mangt og meget. ;0)

• #15   5. jul 2007 Ha ha ha det er ikke en stakkels lære.. Han er ikke sååå sød ved os altid *fniiis*
    Så han får bare igen af samme skuffe ;-))))

Næsten da *GGGG*

Neej jeg har vist ham et par fif omkring IT, noget han ikke vidste LOOL Sååå jeg tror på at jeg kan klare det..
    Han har sagt til mig, at han på et eller andet tidspunkt "er nødt til" til at give et 13 tal (og jeg regner ikke med at få 13 - bare lige til orientering) og så kiggede han på mig og grinede...

Kommentér på:
Jeg får stress

Annonce